به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز
خبردنا : رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از پلمپ 15 بنگاه معاملاتی متخلف در یاسوج مرکز این استان خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، سرهنگ علی کاشانی در این باره گفت: طرح بازدید از ماموران پليس اداره نظارت بر اماکن استان، به منظور ساماندهي واحد‌هاي صنفي و برخورد با تخلفات صنوف، از واحدهاي صنفي در شهر یاسوج مرکز این استان بازديد کردند.

وي افزود: در اين زمينه تا کنون تعداد 15 واحد متخلف بنگاه معاملاتی خودرو، به علت عدم رعايت ضوابط انتظامي، نداشتن پروانه کسب، جعل و کلاهبرداری، نزاع های دسته جمعی و دیگر تخلفات صنفي پس از 10 روز اخطاریه، پلمپ شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

سرهنگ کاشانی اضافه کرد: در راستاي پيشگيري از وقوع تخلفات صنفي و جلوگيري از تضييع حقوق شهروندان در حوزه بازار، نظارت بر واحدهاي صنفي به صورت مستمر در دستور پليس امنيت عمومي استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: