به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
فرماندار گچساران خبر داد :
بر این اساس هر ساله در بهمن ماه کمیته‌های ده‌گانه برای اسکان مهمانان نوروزی در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.
خبردنا : فرماندار گچساران از تشکیل کمیته‌های ده‌گانه برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز که با حضور روسای ادارات در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گچساران در واقع به سه دلیل هرساله میزبان جمعیت کثیری از مهمانان سراسر ایران است.

فرماندار گچساران ادامه داد: واقع شدن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های دیگر و وجود مرقد مطهر بی‌بی حکیمه(س) همگی موجب شده که در ایام عید این شهرستان میزبان بسیاری از مهمانان نوروزی باشد.

رحیمی افزود: بر این اساس هر ساله در بهمن ماه کمیته‌های ده‌گانه برای اسکان مهمانان نوروزی در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کار و وظایف هریک از کمیته‌ها گفت: کمیته حمل و نقل بر عهده راهداری، کمیته خدمات امداد و نجات برعهده هلال احمر، کمیته امنیت نظامی و ترافیک شهری برعهده نیروی نظامی و همچنین کمیته هماهنگی و دهیاری‌ها بر عهده شهرداری این شهرستان است.

فرماندار گچساران ادامه داد: کمیته خدمات، اسکان و رفاه برعهده آموزش و پرورش، کمیته تنظیم بازار برعهده صنعت، معدن و تجارت، کمیته نظارت و کمیته برنامه‌ریزی و آمار بر عهده فرمانداری و همچنین کمیته تبلیغات بر عهده امور میراث فرهنگی است.

رحیمی تصریح کرد: برخی از ادارات در سال گذشته خارج از محدوده کار و با حضور پررنگ در ساماندهی اسکان مهمانان نوروزی همکاری داشتند.

وی اذعان کرد: شهرستان گچساران با توجه به شرایطی که دارد امسال با یک تلاقی روبرو است و کار را امسال برای ما سخت‌تر کرده است.

فرماندار گچساران بیان کرد: بر اسای برنامه زمان‌بندی انتخابات، در تاریخ 12/29 در سال جاری ثبت‌نام نامزد کاندیداهای شورای شهر گچساران شروع می‌شود و تا 6 فروردین به طول می‌انجامد.

رحیمی با اشاره به معرفی ادارات برتر در شورای اداری چند روز آینده گفت: چند روز آینده ادارات برتر که در زمینه پیشرفت شهرستان همکاری دارند معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش در جهت اسکان مسافران نوروزی گفت: بار اصلی ستاد اسکان مهمانان نوروزی بر دوش آموزش و پرورش این شهرستان است.

فرماندار گچساران ادامه داد: کمیته‌های ده‌‌گانه ستاد ساماندهی مسافران نوروزی باید اعضای خود را در جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی مشخص کنند.

وی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه گچساران مکانی را برای اسکان مسافران نوروزی در کنار مرقد بی‌بی حکیمه (س) فراهم سازد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم جغرافیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
گفته سه دلیل ولی دو تا گفته 1نمره ازش کم می کنم
نام:
ایمیل:
* نظر: