به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
خاضع اظهار داشت: حضور مسئولان اجرایی در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا ساعت 8 صبح در یاسوج روز 12 بهمن از جمله این برنامه‌ها است.
خبردنا:  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما سخنران روز ۲۲ بهمن در شهر یاسوج است.

به گزارش"خبردنا" حجت الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه برنامه‌هایی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم‌های روزهای 12 و 22 بهمن در نظر گرفته شده است اظهار داشت: حضور مسئولان اجرایی در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا ساعت 8 صبح در یاسوج روز 12 بهمن از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نواخته شدن زنگ انقلاب در ساعت 9:33 دقیقه در مدارس، رژه موتوری و خودروی از فرودگاه تا گلزار شهدا در یاسوج و برگزاری رژه موتوری از مبادی ورودی سایر شهرهایی که فاقد فرودگاه هستند تا گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور عنوان کرد.

خاضع با بیان اینکه بانگ تکبیر شامگاه 21 بهمن همراه با مراسم نورافشانی در تپه نور شهدای یاسوج برگزار می‌شود، افزود: سخنران روز 12 بهمن ماه در یاسوج استاندا استان و سخنران روز 22 بهمن ماه در این شهر عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی اقلام فرهنگی و تبلیغاتی در دهه فجر در استان توزیع می‌شود، افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر یاسوج از ساعت 10 صبح از میدان هفت تیر، خیابان طالقانی به سمت خیابان جمهوری است و میدان امام حسین(ع) محل تجمع راهپیمایان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تزیین و آذین بندی شهرهای مختلف استان در این ایام شد و تاکید کرد: به علت تداخل روزهای پایانی ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه از برگزاری جشن و سرور در روز 22 بهمن خودداری شود و تمامی جشن‌ها از 12 تا 21 بهمن ادامه داشته باشد.

خاضع با تاکید بر اهمیت ایام الله دهه فجر در باور ملت ایران و انسان‌های آزادی خواه،  تصریح کرد: به حول قوه الهی لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور باشکوه مردم برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
قحط الرجال بود که می خواهید این فرد رابیارید بابا جمع کنید این محملات رو..درودبر خاتمی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
واقعا برای مسولان استانی جای تاسف است ...مثل اینکه قحط الرجال بود مگه استان خودمون کم ادم بزرگ داریم تا بریم ضرغامی رابیاریم ...کسی از این اقا خاطره خوبی ندارد ...
نام:
ایمیل:
* نظر: