به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
خبردنا : با وجود قول فدراسیون فوتبال بر پرداخت پاداش به داوران المپیکی ایران، بعد از گذشت پنج ماه مسئولان فدراسیون هنوز به وعده خود عمل نکرده‌اند.

علیرضا فغانی محمدرضا منصوری رضا سخندان

  پس از درخشش تیم داوری ایران متشکل از علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان در مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل قول‌های زیادی مبنی بر تقدیر و تشکر از این گروه در بازگشت به ایران داده شد.

فدراسیون فوتبال ایران و مهدی تاج نیز در همان اوایل برای تقدیر از این گروه قول پرداخت پاداش و سکه به این گروه سه نفره را داد. با این حال پس از گذشت پنج ماه کماکان پاداش این گروه پرداخت نشده و فغانی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که تاکنون مسئولان فدراسیون فوتبال به قول خود عمل نکردند و برای بررسی این موضوع نیز به مسئولان رده بالای فدراسیون دسترسی ندارد.

فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این باره به ایسنا،‌ گفت: همان زمان در یکی از جلسات هیات رییسه مصوبه‌ای در این باره صادر شد و طبق همان مصوبه باید پاداش این داوران پرداخت شود با این حال فعلا فدراسیون بضاعت مالی ندارد اما در موعد مقرر این مصوبه اجرا می‌شود.

او در واکنش به اینکه فغانی عنوان کرده است برای پیگیری این موضوع به مسئولان رده بالای فدراسیون دسترسی ندارد، گفت: چرا فغانی به تاج زنگ نمی‌زند و خودش آن را پیگیری نمی‌کند؟ این موضوع در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

همچنین عبدالکاظم طالقانی عضو دیگر هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز درباره این موضوع به ایسنا گفت: اگر قولی به این داوران داده شده باید عملی شود. قطعا اصفهانیان بهتر از من در جریان این موضوع است. شاید مصوبه‌ای هم در این باره وجود داشته باشد اما من فعلا حضور ذهن ندارم و باید آن را بررسی کنم. قطعا تاج و کفاشیان بهتر از من در جریان این موضوع هستند.

به گزارش ایسنا، در حالی این گروه داوری تاکنون پاداشی را دریافت نکرده‌اند که بلافاصله پس از درخشش در المپیک وعده‌هایی مانند پرداخت پاداش به اندازه قهرمانان المپیک به آنها داده شد و در ادامه هم فدراسیون فوتبال طی مصوبه‌ای قول پرداخت پاداش به این داوران داده بود که تاکنون رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: