به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۲۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
طی احکامی:
حمید گودرزی نیز با مدرک کارشناس ارشد مدیریت توانبخشی و با سابقه 18 ساله پیشتر در سمت هایی چون مدیر داخلی بیمارستان شهید مرجانی، مسئول مجتمع جامع توانبخشی شهید نواب و چندین سال نیز به عنوان کارشناس مسول گفتار درمانی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد انجام وظیفه کرده اند
خبردنا : طی حکمی از سوی مدیرکل بهزیستی فارس، 2 کهگیلویه و بویراحمدی معاونین پشتیبانی و منابع انسانی و معاون توانبخشی شدند.

به گزارش"خبردنا" ، محمد حبیبیان بویراحمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی‌بهزیستی استان فارس با مدرک کارشناس ارشد روانشناسی و سابقه 16  ساله پیشتر در مسئولیت هایی چون معاونت پیشگیری وتوانبخشی، رئیس اداره فن آوری، رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، مسئول دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس انجام وظیفه کرده است.

حمید گودرزی نیز با مدرک کارشناس ارشد مدیریت توانبخشی و با سابقه 18 ساله پیشتر در سمت هایی چون مدیر داخلی بیمارستان شهید مرجانی، مسئول مجتمع جامع توانبخشی شهید نواب و چندین سال نیز به عنوان کارشناس مسول گفتار درمانی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد انجام وظیفه کرده اند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی خردمند فرمانداری چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
دوستان عزیز و بزرگوار آقایان محمد حبیبیان و حمید گودرزی خبر انتصابتان به سمت های معاون پشتیبانی و منابع انسانی و معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان فارس موجب خوشحالی اینجانب گردید . از صمیم قلب این انتصاب را تبریک گفته و برایتان از درگاه خداوند متعال آرزوی بهروزی و موفقیت دارم .
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
ای کاش از این نیروهای توانمند در همان استان استفاده میکردید استان فارس نیروی توانمند کم ندارد. به زودی با خفت بر خواهند گشت
نام:
ایمیل:
* نظر: