به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۳۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
بزرگواری :
بزرگواری گفت: الحمدالله مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز جواب همه آنها را دادند و همین کفایت می کند.
خبردنا: نماینده پیشین مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: آشتی ملی یک نوع فریب و فتنه جدید است.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری به بحث آشتی ملی توسط برخی از سیاسیون تاریخ گذشته اشاره داشت و افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم استان تبریز به مناسبت فرا رسیدن 29 بهمن در مورد آشتی همه چیز را روشن کرد.

وی اظهار کرد: آشتی ملی موقعی مطرح می شود که در بین مردم کشوری اختلافی باشد و آن اختلاف زندگی مردم را به خطر بیاندازد، اما در ایران اسلامی  همچین اختلاف هایی وجود ندارد  چرا که مردم ما در 22 بهمن وحدت و آشتی ملی خودشان را نشان دادند و با حضورشان عنوان کردند که در بین هیچ گونه از گرایش های سیاسی و قومیت ها اعم از کرد، لر، ترک، بلوچ و شیعه و سنی اختلافی وجود ندارد.

نماینده پیشین مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در 22 بهمن امسال یک همایش بزرگ در برابر تهدید ها جدید رئیس جمهور ابلح آمریکا برگزار کردند، تصریح کرد:  اگر منظور از آشتی ملی است خوب مردم ما که با همدیگر قهر نیستند، مردم ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که در حوزه بیکاری، اقتصاد، گرانی و معیشتی دارند اما همچنان یک آسایش و آرامش خاصی دارند و همین باعث شده که کشور ما در میان سایر کشورها از یک امنیت خاصی برخوردار باشد.

حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه آقایانی در سال 88 اشتباهات و خیانت های بسیار زیادی بر علیه نظام اسلامی مرتکب شدند بحث آشتی ملی را عنوان کردند و به دنبال برگرداندن خودشان به صحنه سیاست و نظام هستند، گفت: الحمدالله مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز جواب همه آنها را دادند و همین کفایت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی بودند که این حرفها را مطرح می کنند؟ ایگونه جواب داد و افزود: اینها توسط برخی از اصلاح طلبان و خصوصا آقای خاتمی  مطرح می شود چرا که می بینند خیلی از مسئولیت ها از آنها سلب شده است به دنبال این هستند که به میان مردم بیایند .

نماینده پیشین مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از اصول گرایان قسم جلاله می خورند که فلانی اصولگرا بوده نه اصلاح طلب، در بدنه مردمی آنچنان هم پایگاه خاصی ندارند که به قول ما این افراد دو دسته هستند یک عده اصول گرایان وا داده و دومی هم اصلاح طلبان فریب خورده غرب و آمریکا  هستند.

وی با اشاره به اینکه بحث آشتی ملی یک نوع فتنه و فریب به گفته مقام معظم رهبری است، افزود: آشتی ملی یک چراغ سبزی به غربی ها و آنهایی که ما را تهدید می کنند است یعنی اختلاف درونی بسیار بزرگی در ایران وجود دارد که تهدید ها و تحریم ها را را بر علیه ما بیشتر کنند اما بدانند که مردم ما اعتقاد راسخی به مقام معظم رهبری و ولایت فقیه دارند  و گوش به فرمان وی هستند.

حجت الاسلام بزرگواری در پایان اضافه کرد: این افراد به دنبال ایجاد انقلاب مخملی در ایران هستند  و بحث آشتی ملی فتنه جدیدی است چرا که این افراد می خواهند بعد از برگشتن به بطن جامعه برنامه ریزی برای ایجاد فتنه در 10 سال آینده هستند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
تو را به جدت مصاحبه نکنی بهتره مدتی نبودی حالمون خوش بود
نام:
ایمیل:
* نظر: