به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کارشناس اداره کل هواشناسی خبر داد :
بهره مند بیان کرد: این سامانه بارشی از ظهر پنجشنبه تا جمعه صبح باعث بارش باران و پنجشنبه شب نیز در مناطق سردسیری و مستعد برف خواهد شد.
خبردنا: کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی جدید به این استان خبرداد و گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه /5 و 6 اسفند / بارش باران و برف در این استان آغاز می شود.

به گزارش "خبردنا" ولی بهره مند افزود: این سامانه بارشی  از سمت دریای سرخ  به جنوب و جنوب غرب کشور وارد می شود و استان های جنوبی شامل بوشهر ، فارس، کرمان ، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد را در بر می گیرد.

وی بیان کرد: این سامانه بارشی از ظهر پنجشنبه تا جمعه صبح باعث بارش باران و پنجشنبه شب نیز در مناطق سردسیری و مستعد برف خواهد شد.

بهره مند با بیان اینکه این سامانه بارشی به صورت شدید و مانند سامانه های قبلی که در استان باعث بارش شدید باران و برف شد نیست ، گفت: این سامانه در برخی مناطق گرمسیری استان از پنجشنبه شب خارج می شود  و در مناطق سردسیری استان نیز تا صبح جمعه ششم اسفند ادامه دارد.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته سی سخت با دمای منفی 4 درجه سانتی گراد سردترین و منطقه امامزاده جعفر با 19 درجه سانتی گراد گرمترین مناطق استان گزارش شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: