به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
برپایی ایستگاه سلامت جهت پیشگیری از رفتارهای مخاطره آمیز در بین جوانان، برپایی ایستگاه فشارخون و قند خون، توزیع بسته‌های آموزشی، امدادی، بشردوستانه و ترافیکی را از دیگر برنامه‌های جمعیت در ایام نوروز ذکر کرد.
خبردنا : رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با هدف فرهنگ‌سازی درزمینه کاهش تصادفات جاده‌ای با راه اندازی چهار پایگاه سیار و ثابت در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش"خبردنا"، سید عادل رهبریان اظهار داشت: در این طرح 2 ایستگاه ثابت در ورودی‌های دهدشت و 2 ایستگاه سیار در کنار این پست‌ها مستقر خواهد شد.

وی عنوان کرد: مأموریت اصلی هلال احمر در این طرح افزایش آگاهی و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده‌ها در طول سفر است.

رهبریان پیگیری کمپین یا بسیج اطلاع‌رسانی «نه به تصادفات جاده‌ای» با توزیع بروشورهای مرتبط و امضای میثاق نامه، پوشش امدادی جاده‌ها و مکان‌های گردشگری با حضور امدادگران، نجات گران و پرستاران عضو جمعیت، نصب خیمه‌های نماز در کنار پست‌های ثابت نوروزی به‌منظور پخش اذان، برپایی نماز جماعت، برپایی ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور طلاب عضو جمعیت هلال احمر از برنامه‌های هلال احمر در ایام نوروز عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اعزام اکیپ سیار پیاده و سواره 2 نفره برای ارائه خدماتی از جمله توزیع بروشور، همکاری با محیط‌بانان در نظافت و حفظ محیط زیست، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه سلامت جهت پیشگیری از رفتارهای مخاطره آمیز در بین جوانان، برپایی ایستگاه فشارخون و قند خون، توزیع بسته‌های آموزشی، امدادی، بشردوستانه و ترافیکی را از دیگر برنامه‌های جمعیت در ایام نوروز ذکر کرد.

رهبریان افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی با تاکید بر پیشگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای برای مسافران نوروزی نیز برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: