به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
وی از حضور مسئولان کشوری و استانی در زمان برگزاری جشن سبز گازرسانی به گچساران در روز ششم اسفندماه جاری خبرداد.

خبردنا: مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن سبز گازرسانی به گچساران این استان در روز جمعه ششم اسفندماه خبرداد.

" رحمان خادم " به"خبردنا" گفت: اولین شهرستانی که در کهگیلویه و بویراحمد تمام روستاهای شرایط دار و شهر آن بطور کامل از نعمت گاز خانگی برخوردار شد، گچساران است.

وی با بیان اینکه جشن سبز گازرسانی به گچساران جمعه جاری برگزار می شود، اظهارداشت: تلاش های " تاج گردون" نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه های گازرسانی به روستاهای شرایط دار و شهر دوگنبدان ستودنی است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون 62 روستای بالای 20 خانوار با تعداد شش هزار و 605 خانوار به همراه 23 هزار و 500 خانوار با جمعیت 91 هزار و 800 نفری دوگنبدان بطور کامل از نعمت گاز برخوردار هستند.

خادم گفت: تمامی روستاهای دارای شرایط گازرسانی در گچساران از نعمت گاز خانگی بهره مند شده اند و گچساران تنها شهرستانی است در کهگیلویه و بویراحمد که امکان برگزاری جشن سبز آن وجود دارد.

وی از حضور مسئولان کشوری و استانی در زمان برگزاری جشن سبز گازرسانی به گچساران در روز ششم اسفندماه جاری خبرداد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
البته روستای مارین در حال گاز رسانی هستند
فریاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
0
دست مدیر جدید درد نکنه 4 ماه اومدن
این تقدیر باید از اقای مهندس حسینی معاونت عملیات و بهره برداری کرد که از ابتدای تشکیل شرکت گاز که به صورت ناحیه ای و منطقه ای بود و در دهه هفتاد استانی شد...36 سال حضور پر تلاش در گاز استان و در واقع پدر گاز استان ...و تمام پرسنل زحمت کشی در گاز استان هستند و شهرستان گچساران که 7سال مدیریت ان را بر عهده دارند و گاز ترش را هم خود ایشان با ایستادگی و همکاری نفت گچساران قطع کردند ...همیشه از مردم از شریف گچساران هر وقت خدمت ایشان بوده ام تعریف میکنن ایشون....درود به مردم کل استان که حق دارند که گاز داشته باشن و همه خدمات...و درود به انسان های زحمت کشی که برای انها کار می کنند....
نام:
ایمیل:
* نظر: