به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۳۶۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
شهردار یاسوج تاکید کرد :
جاوید ادامه داد: گروه مهندسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افرادی باهوش، توانمند و خلاق هستند و باید از ظرفیت آنان در حوزه شهری یاسوج بهره گرفت.
خبردنا: شهردار یاسوج با بیان اینکه ساخت و سازهای اصولی و مهندسی‌ساز در یاسوج نیازمند فرهنگ‌سازی است گفت: برخورد با ساخت و سازهای شبانه و بدون مجوز در یاسوج تشدید می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، محمد علی جاوید صبح امروز به مناسبت روز مهندس در جمع مهندسان حوزه شهری اظهار داشت: ساخت و سازهای با مجوز و آگاهی از آسیب‌های ناشی از ساخت وسازهای بدون مجوز باید برای شهروندان تبیین شود.

وی با بیان اینکه ساخت و سازهای شبانه و بدون مجوز یکی از جدی‌ترین آسیب‌های حوزه ساختمانی در یاسوج است بیان کرد: نظارت بر ساخت و سازها به صورت مرحله‌ای ضرورتی بوده که نباید از آن غافل شد.

شهردار یاسوج به حفظ فضای سبز و طبیعت یاسوج اشاره کرد و گفت: حفظ و توسعه فضای سبز بخشی از رسالت مهندسان بوده و برای این منظور باید فرهنگ حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی وفضای سبز شهری در جامعه نهادینه شود و نباید به بهانه‌های مختلف فضای سبز اطراف شهر یاسوج دستخوش تغییر و دگرگونی شود.

جاوید به نقش مهندسان در حوزه شهری اشاره کرد و گفت: مهندسی و مهندسان شهرساز جایگاه ویژه‌ای در جامعه شهری برعهده داشته و در توسعه همگون شهری، تولید دانش با محتوای نوین و ساخت وسازهای مقاوم نقش اصلی دارند.

وی گرامی‌داشت روز مهندس را احترام به جایگاه علم و دانش دانست و افزود: روز مهندس تقدیر از مهندسانی است که در پرتو انقلاب اسلامی، دانش، مهارت و توان فنی آنان جزو بهترین‌هاست وعهده دار مسئولیت گران بهایی هستند.

جاوید ادامه داد: گروه مهندسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افرادی باهوش، توانمند و خلاق هستند و باید از ظرفیت آنان در حوزه شهری یاسوج بهره گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: