به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
با اهدا ء لوح سپاس انجام شد:
وی گفت: 2 روابط عمومی صدا و سیما و برنامه و بودجه نیز بعنوان روابط عمومی های ویژه در دهه فجر امسال مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبردنا: مدیرکل روابط عمومی و امور بین اللملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه های برتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این استان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش"خبردنا" " سیدمحمد تقوی " در حاشیه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به رسانه ها گفت: عملکرد روابط عمومی های 75 دستگاه اجرایی ، شرکت های خدمات رسان ، شهرداری ها و فرمانداری های این استان در دهه فجر امسال در شش حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی این حوزه ها را اقتصادی( بانک ها و بیمه ها) ، فرهنگی، اداری و قضایی ، خدمات رسان و شهرداری ها ، زیربنایی و فرمانداری ها عنوان و اظهارداشت: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد توانست 2 رتبه اولی و سومی را در ارزیابی عملکرد به خود اختصاص دهد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین اللملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: رتبه های اول در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اداری و قضایی را به ترتیب ، اداره کل اقتصاد و دارایی ، آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و اطلاعات به دست آوردند.

تقوی، رتبه های اول ارزیابی روابط عمومی در حوزه های دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ها، زیربنایی و فرمانداری ها را نیز به ترتیب روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق، صنعت و معدن و بویراحمد برشمرد.

وی گفت: 2 روابط عمومی صدا و سیما و برنامه و بودجه نیز بعنوان روابط عمومی های ویژه در دهه فجر امسال مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین اللملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این استان رتبه های اول در بخش دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ها و رتبه سوم در بین تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان را بدست آورد.

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوحی از تلاش های روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این استان در دهه مبارک فجر 1395 تقدیر کرد.

به گزارش "خبردنا" ، " دکتر سید موسی خادمی " استاندار کهگیلویه و بویراحمد در لوح تقدیمی خود این چنین آورده:

جناب آقای ضرغام علیبازی
مسوول محترم روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق

سلام علیکم

بدون تردید، فعالیت های اطلاع رسانی موثر و ارتباطات دوسویه روابط عمومی راه گشای فردایی سرافراز و روشن و نیز موجب اعتمادسازی و مشارکت هرچه بیشتر در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

ضمن قدردانی از مدیریت خلاق و تلاش های درخور تحسین جنابعالی در امر خطیر روابط عمومی و کوشش برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید، کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان در دهه فجر 1395 را تبریک می گویم.

امید است در ظل عنایات ایرمنان و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

سیدموسی خادمی
استاندار


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
مطمئنا پارتی بازی شده
فرخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
0
0
برادرعزیزم جناب علیبازی..انشاالله که همیشه موفق وپیروزباشین
نام:
ایمیل:
* نظر: