به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
امام جمعه یاسوج :
وی گفت: این گونه مدیران عنصر بدی در جامعه هستند و مردم را دلسرد می‌کنند و بهانه‌های بنی‌اسرائیلی می‌گیرند و مردم را بی‌اعتماد می‌کنند.
خبردنا: امام جمعه یاسوج گفت: برخی مدیران عنصر بدی در جامعه هستند و مردم را دلسرد می‌کنند و بهانه‌های بنی‌اسرائیلی می‌گیرند و مردم را بی‌اعتماد می‌کنند.

به گزارش"خبردنا" ، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به آیاتی از سوره شعرا اظهار کرد: در این آیه از این سوره آمده است که مال و فرزند که سرمایه مهمی در این دنیا هستند به درد آخرت نمی‌خورند و نه مال و نه فرزند می‌تواند در آن دنیا سودی به حال انسان داشته باشد.

وی گفت: اما اگر مال خوب به مصرف برسد و اگر فرزندان سالم باشند هم در این دنیا برای صاحبان خود سود دارند و هم در آخرت سود خواهند داشت.

حسینی به قلب سالم اشاره کرد و گفت: قلب سالم سرچشمه اعمال صالح است و انسان را از کج رفتن باز می‌دارد و همان گونه که سلامت قلب در سلامت جسم موثر است اعمال صالح هم موجب خوشبختی انسان می‌شود.

امام جمعه یاسوج در خطبه دوم با اشاره به مناسبت‌های مختلف اظهار کرد: یکشنبه 29 اسفندماه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) شفیعه روز جزاست و از این جهت که بنده خاص خداست به آن حضرت صدیقه کبری می‌گویند.

حسینی تصریح کرد: آن حضرت افتخار زنان عالمیان و الگو و اسوه امامان است که باید همه عالم و مسلمین از آن بزرگوار سرمشق و الگو بگیرند باید در عمل ثابت کنیم که محب آن حضرت هستیم.

وی گفت: معیار اصلی در محبت اهل بیت عمل کردن به دستورات ائمه و به خصوص حضرت زهرای مرضیه(س) است.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه باید ببینیم واقعا پیرو ائمه هستیم خاطرنشان کرد: کسانی که از فاطمه زهرا(س) سخن می‌گویند باید از زندگی سراسر موفقیت آن حضرت درس بگیرند.

حسینی به ولادت با سعادت امام خمینی هم اشاره کرد و با بیان روز 29 اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت گفت: ثروت ملی ما را انگلیس همیشه به غارت می‌برد و ملت ایران بهره کمی از این ثروت داشتند که به رهبری آیت‌الله کاشانی دست آن‌ها را از نفت کشور کوتاه کردند که از آثار استعمارستیزی علمای ماست.

وی افزود: ملت ما تجربه‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون دارند که وقتی یکصدا و هماهنگ بوده‌اند در مقابل طاغوت پیروز بوده‌اند که در دفاع مقدس این اتحاد موجب پیروزی شد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه طبیعت تجدید شد افزود: ما هم باید متحول شویم و در رفتار و کردار خود اصلاح به وجود آوریم.

وی با بیان دو نکته مهم گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت ماست و در طول سال برای آسایش و امنیت ما تلاش می‌کنند و در ایام عید مردم باید با همکاری نیروی انتظامی تلاش کنند و عید خود را تبدیل به عزا نکنند.

این خطیب نماز جمعه در ادامه با اشاره به عملکرد مدیران نظام جمهوری اسلامی گفت: این‌ها به واسطه فداکاری این مردم به این جا رسیده‌اند بنابراین باید از این مردم قدردانی کرد.

حسینی گفت: مردم وظیفه خود را خوب انجام داده‌اند و هرگاه لازم بود به صحنه آمدند و به دشمنان نه گفته‌اند بنابراین مسوولان هم باید به این مردم توجه کنند ولی عده‌ای به جای کار کردن چوب لای چرخ کارهای مردم می‌گذارند.

وی گفت: این گونه مدیران عنصر بدی در جامعه هستند و مردم را دلسرد می‌کنند و بهانه‌های بنی‌اسرائیلی می‌گیرند و مردم را بی‌اعتماد می‌کنند.

امام جمعه یاسوج افزود: ضربه زدن و بدرفتاری با مردم جنایت است و باید بعضی مدیران گستاخ و بدعمل را به مردم معرفی کرد تا رسوا شوند.

وی افزود: کسانی که قدر این مردم و این کشور و این استان زیبا را نمی‌دانند و انشاءالله مردم از شر این افراد در مدیریت راحت شوند.

امام جمعه یاسوج تأکید کرد که البته مردم هم باید توقعات خود را در چارچوب واقعیت‌ها و قانون داشته باشند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
خوشحالم که امام جمعه شهر ما یاسوج اینقدر به فکر مردم هستند -
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
با سلام - اقای حسینی صحبت شما متین - خدا از راه وشهر سازی نگذره که املاک و حقوقی به خا طر پاسخ ی استعلام 3هفته طول میده - تکلیف مردم چیه -
نام:
ایمیل:
* نظر: