به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

خبردنا: قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، انجام شد و تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

به گزارش "ورزش سه"،تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، بایرن مونیخ، دورتموند، لسترسیتی، موناکو و یوونتوس، که 8 تیم حاضر در این مرحله را تشکیل می‌دهند دقایقی پیش رقبای خود را شناختند.

رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی باید در مرحله بعد با بایرن مونیخ روبه رو شود و بارسا هم بعد از صعود دشوار از مرحله یک هشتم نهایی، در مرحله بعد با یوونتوس روبه رو خواهد شد.

لسترسیتی، پدیده رقابت ها که سویا را حذف کرد، بار دیگر به مصاف یک تیم اسپانیایی می رود و این بار اتلتیکو مادرید را پیش رو دارد و موناکو، دیگر تیم شگفتی ساز این فصل، با بروسیا دورتموند روبه رو می شود. 

 

 

 رئال با پیروزی در مجموع 6-2 مقابل ناپولی موفق شد به این مرحله راه بیابد. بارسلونا تاریخ سازی کرد و در حالی که بازی رفت را 4-0 شکست خورده بود، در بازی برگشت 6-1 پیروز شد و راهی این مرحله شد. اتلتیکو نیز مقابل لورکوزن در آلمان 4-2 پیروز شد و با تساوی بدون گل خانگی موفق شد به این مرحله برسد.

 

 

 

 

بایرن مونیخ نیز در مجموع رفت و برگشت، 10-2 آرسنال را در هم کوبید. دورتموند در مجموع رفت و برگشت،  4-1 بنفیکا را شکست داد، لسترسیتی با حذف سویا شگفتی ساز شد و برای اولین بار در تاریخش به این مرحله رسید.

 

 

 

 

موناکو نیز بار دیگر در حذف تیم های انگلیسی موفق ظاهر شد و منچسترسیتی را در مجموع با نتیجه 6-6 و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف حذف کرد. یووه نیز با برتری 3-0 مقابل پورتو در مجموع دو بازی به آسانی به این مرحله رسید.

 

 

 

دیدارهای دور رفت، 22 و 23 فروردین و دیدارهای برگشت، 29 و 30 فروردین ماه برگزار خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: