به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۴۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
خبردنا: رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل مجتمع بین المللی دنا صنعت با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه تلاش گران عرصه خدمت رسانی و توسعه و پرسنل پرتلاش این مجموعه صنعتی تبریک گفت.

به گزارش"خبردنا" در متن پیام مهندس لهراسب باقری آمده است: نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی،تجلی‌گر حال و احوالی نو ،و بیدار کننده دل های خداجوست.

خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر خود ، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این مجموعه عظیم صنعتی بودیم . بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت و تلاش شما همکاران عزیز محقق نمی گردید.

در سال 1396 نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه و استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده این مجموعه ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود .
.
به مصداق جمله «ایام می‌آیند تا از شما مبارک گردند» امیدوارم که شکوفایی بهار طبیعت، شما را به شکفتن بهار جان هاتان رهنمون شده و بهارانی همیشگی را در دل و جان شما ریشه دواند.

اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک شما همکاران عزیز در سالی که گذشت، فرارسیدن نوروز باستانی را به کلیه همکاران محترم و خانواده معززتان صمیمانه شادباش می گویم.

امید که سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.

لهراسب باقری
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل مجتمع بین المللی دنا صنعت ، مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری ، مالک کارخانه قند یاسوج و سرمایه گذار پتروشیمی عظیم بویراحمد
نام:
ایمیل:
* نظر: