به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۴۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
دیودیده عنوان کرد:
دیودیده تاکید کرد : هیچ گونه کمبود کالایی در بازار استان گزارش نشده است .
خبردنا: رٸیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بازار شهر یاسوج گفت: قیمت کالا و خدمات در سراسر استان به صورت ویژه در حال رصد است.

داریوش دیودیده در گفت و گو با"خبردنا" ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه هم اکنون تیم های نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف در حال رصد و کنترل قیمت ها در تمامی نقاط استان به خصوص مناطق گردش گر پذیر هستند افزود: قطعا در این شرایط افرادمحدودی در بازار به قصد سودجویی افزایش سودجویانه قیمت ها را خواهند داشت و مردم با یاری‌ گری بازرسان صنعت و معدن زمینه نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از سواستفاده های احتمالی را فراهم آورند.

دیودیده با اشاره به ورود گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و مسافرین نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را جهت بررسی از طریق سامانه 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و ادرات شهرستانی اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۴ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به گزارشات و شکایت های مردمی است افزود: مردم و مسافرین در این ایام نیز می توانند گزارش های خود را از تخلفات احتمالی ارائه دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

رٸیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شرایط بازار استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با کسانی که سعی در ایجاد خلل و سوء استفاده احتمالی از این شرایط را داشته باشند برخورد خواهد شد.

دیودیده در ادامه افزود: هیچ گونه کمبود کالایی در بازار استان گزارش نشده است و صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد به شکلی رضایت بخش در حال خدمت رسانی به گردشگران و هم استانی ها می باشند.

وی تصریح کرد : سامانه ۱۲۴ گزارش های تخلف گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، صادر نکردن فاکتور خرید ، حراج غیر مجاز ، تقلب و احتکار از سوی شهروندان را ثبت و به آن ها رسیدگی می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: