به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
وی تعداد نامزدهای روز اول انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد را 609 نامزد در روستا و 286 نامزد برای انتخابات شورای اسلامی شهرها عنوان کرد.
خبردنا :  معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نام نویسی 895 نفر در روز اول نام نویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا در مناطق مختلف این استان خبرداد و آن را بی سابقه خواند.

فتاح محمدی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: 895 نفر در روز اول نام نویسی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمانداری ها و بخشداری های این استان مراجعه کرده که در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی تعداد نامزدهای روز اول انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد را 609 نامزد در روستا و 286 نامزد برای انتخابات شورای اسلامی شهرها عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از 895 نامزد نامنویسی در روز اول انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان, 837 نفر مرد و 58 نفر زن هستند.

محمدی، دلیل افزایش چشمگیر نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد را علاقه مندی مردم استان بویژه جوانان برای خدمات رسانی بیشتر ذکر و اظهار داشت: تعدادی زیادی از نامزدها در دفاتر پیشخوان نام نویسی نکرده بودند که اکنون به بخشداری ها و فرمانداری ها مراجعه و نام نویسی می کنند.

وی گفت: پیش بینی می کنیم بین چهار تا پنج هزار نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی برای نامزدی انتخابات کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامزدهای این انتخابات خواست به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و نامنویسی بکنند.

محمدی افزود: ممکن است در زمان نام نویسی از نامزدها، شاهد قطعی اینترنت و یا برق در فرمانداری ها و بخشداری ها باشیم که از نامزدها می خواهیم صبور باشند.

وی زمان اتمام نام نویسی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درکهگیلویه و بویراحمد را روز پایان روز ششم فروردین تا ساعت 24 شب عنوان کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: