به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین مشخصات و ویژگی های تخصصی این معدن بوده که انجام شده است.
خبردنا: پس از انتشار خبری با عنوان "حمله بی سابقه نماینده کهگیلویه به وزیر صنعت : نعمت زاده "پیر، کم هوش و کم کار "است" در این پایگاه خبری سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با ارسال جوابیه ای به این خبر واکنش نشان داد .

متن این جوابیه که عینا منتشر می شود به شرح زیر است :

مدیر مسٶل محترم سایت خبردنا

باسلام و احترام

پیرو مطلب مندرج در آن سایت خبری مورخ ۹۶/۰۱/۰۲ با عنوان" حمله بی سابقه نماینده کهگیلویه بزرگ به وزیر صنعت، معدن و تجارت" جوابیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بحضورتان ارسال می گردد. خواهشمند است طبق قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی نسبت به درج جوابیه این سازمان در آن سایت اقدام لازم صورت پذیرد.

برادر گرامی جناب آقای هاشمی پور نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمٸی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، صحبت هایی از طرف جنابعالی در سایت خبردنا در مورد فسفات چرام و مهندس نعمت زاده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت بیان شده است که واقعا جای بسی تعجب است، که این مطالب گفته های جنابعالی باشد و انتظار این اظهارات غیرکارشناسی و آشفته حال را از طرف شما بعنوان نماینده مردم فهیم شهرستان های چهارگانه نداشتیم.

اصل 86 قانون اساسی نمایندگان محترم مجلس را در بیان نظرات در راستای ایفای وظایف نمایندگی آزاد گذارده اما....جایگاه و شان حقیقی و حقوقی والای نمایندگان مجلس ایجاب می نماید که از به کارگیری القاب سخیف برای سایر افراد علی الخصوص دولتمردان خدوم پرهیز گردد خاصه آن که مخاطب چنین جملاتی جناب آقای مهندس نعمت زاده وزیر پر تلاش صنعت، معدن و تجارت باشد. در سخت کوشی و اشراف وی بر امور ذکر همین نکته بس که مهندس نعمت زاده تمامی چند صد تقاضانامه مردمی که در جریان ۳ بار سفر ایشان به استان به دفترشان وصول گردید شخصا مطالعه و ذیل آنها دستورات لازم را صادر فرمودند. مهندس نعمت زاده فردی است علمی، باتجربه و مسلط بر موضوعات صنعت، معدن و تجارت که به واقع پدر صنعت کشور لقب گرفته اند. پس جنابعالی قبول کنید که با این اظهارات از جاده انصاف خارج و در دنیا و آخرت خود را مدیون انسانی والا و دلسوز نموده اید.

جناب آقای هاشمی پور مشخصات معدن فسفات چرام معلوم و همه از جزییات آن آگاه می باشند (عیار ۹ درصد، ذخیره ۸۰ میلیون تن، روش استخراج زیرزمینی). وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین مشخصات و ویژگی های تخصصی این معدن بوده که انجام شده است. اگر سرمایه گذار با جدیت پای کار بیاید قطعا همه مسٶلین کشوری و استانی از جمله وزیر پرکار و خستگی ناپذیر صنعت، معدن و تجارت حمایت قاطع خود را در جهت پیشبرد مناسب امور بعمل خواهند آورد.پس جنابعالی به جای فرافکنی و اینکه هر روز حاشیه ای برای خود ایجاد و اعصاب مردم چرام را بهم می ریزید، بدون جنجال و هیاهو همکاری کنید تا سرمایه گذار یا سرمایه گذرانی توانمند پیدا شود.

جناب آقای هاشمی پور حضور و جذب سرمایه گذار برای طرح های بزرگ صنعتی و بخصوص طرح های با ریسک بالا و هزینه بر، نظیر فسفات چرام با تندگویی، توهین، تخریب شخصیت ها، بازی با احساسات مردم و فرار رو به جلو انجام نمی شود، اظهار نظر در ارتباط با معدن و فسفات جز موارد تخصصی و کارشناسی بوده، پس بگذارید کارشناسان این حوزه نظرات علمی، دقیق و کارساز و غیرسیاسی و غیرانتخاباتی خود را بیان کرده و کارهایی که وزارت صنعت، معدن و تجارت در دست اقدام دارد و تکلیف همه را روشن می کند به نتیجه برسند.

جناب آقای هاشمی پور در ارتباط با حضور سازمان اقتصادی کوثر باید جنابعالی پاسخگو باشید که چرا با دستپاچگی نوشته ای تحت عنوان تفاهم نامه را در سایت ها منتشر و علیرغم پیگیری های زیاد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان اقتصادی کوثر اهمیتی قاٸل نشده و هیچ گونه اقدامی را انجام نداد. عدم اقدام سازمان اقتصادی کوثر ده ها بار به شما اطلاع داده شد ولی جنابعالی نتوانستی یا نخواستی این سازمان را مورد سوال قرار دهید.

در پایان اعلام میداریم وزارت صنعت، معدن و تجارت و به تبع آن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بنابر وظایف ذاتی خود و به منوال گذشته و در سالی که از جانب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال نامگذاری شده است( تاکید و دغدغه بر به کار افتادن ظرفیت‌های معدنی کشور در سخنان رهبر معظم انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در یکم فروردین ماه ۱۳۹۶) تمامی تلاش خود را در جهت حمایت همه جانبه از واحدها و طرحهای صنعتی، معدنی و تجاری و سرمایه گذارانی که راغب به حضور در استان هستند بعمل خواهد آورد.

باتشکر

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسفندیارنسب از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
ضمن عرض سلام و خسته نباشیدوهمچنین تبریک سال نو، آن دسته از مردم فهیم شهرستان چرام که باید بدانند که بین وعده و عمل آقای هاشمی پور فرسنگها فاصله هست میدانند، و یک تعدادی از این دوستان هم که سر خود را به زیر برف کرده اند، ان شاء الله اونا هم در سال جدید متوجه خواهند شد، واینجانب از طرف مردم فهیم این شهرستان مراتب عذر خواهی را از وزیر محترم و پر تلاش صنعت و معدن مهندس نعمت زاده عزیز، پدر صنعت ایران، دارم، و همچنین مزید توفیقات و دوام برکات آن وزیر محترم را از خداوند منان مسالت دارم
نام:
ایمیل:
* نظر: