به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
بررسی های " خبردنا " نشان می دهد رد پای یکی از مدیران ادارات شهرستان کهگیلویه در این تخریب ها بطور محسوس دیده می شود
خبردنا : بیش از یکسال از پیروزی قاطع سردار هاشمی در رقابت های انتخاباتی کهگیلویه می گذرد .

به گزارش " خبردنا" ، پس از این پیروزی قاطع و شکست تاریخی " محمد موحد " برخی از نیروهای وی که متاسفانه هنوز در برخی مناصب اجرایی شهرستان کهگیلویه هستند به شکل پنهانی و با برنامه ریزی های هدف دار نقشه تخریب این منتخب محبوب مردم را طراحی و پیگیری می کردند و می کنند .

اگر به اخبار تخریبی علیه سردار هاشمی در یکسال گذشته نگاهی گذرا داشته باشیم رد پای احتمالی برخی خبرنگاران آماتور که اصولا از خبر فقط تخریبش را می فهمند و صرفا با هدف خالی کردن عقده های شخصی خود وارد چنین حرفه مقدسی شده اند بخوبی دیده می شود .

انتشار اخبار دروغ از جلسات سردار هاشمی با اصناف و طیف های مختلف جامعه بویژه جوانان و البته تحلیل های کذب از اقدامات سازنده نماینده محبوب کهکیلویه که سبب امیدواری مردم و البته ناامیدی مخالفانش شده است از سری فعالیت های رسانه ای طیف مخالف سردار هاشمی است .

بررسی های " خبردنا " نشان می دهد رد پای یکی از مدیران ادارات شهرستان کهگیلویه در این تخریب ها بطور محسوس دیده می شود و این چهره منزوی و ناتوان در اداره حتی مجموعه زیر دستش با تشویق برادرش که الفبای خبر و خبرنگاری را ندانسته وارد عرصه اطلاع رسانی شده است سعی در تخریب نماینده کهکیلویه بزرگ دارد که شبانه روز در حال خدمت به مردم دیارش است .

" خبردنا " به لحاظ رعایت آرامش جو عمومی جامعه از انتشار اسامی این دوبرادر فعلا خوداری نموده و البته وظیفه خود می داند برای کمک به منتخب مردم در ارائه بهتر خدمت بدون مزاحمت برخی افراد تازه به دوران رسیده اطلاعات لازم را در اختیار نماینده کهگیلویه بزرگ برای شناخت چنین افرادی قرار دهد .

شایسته است مردم کهگیلویه بزرگ بدانند هنوز افرادی در میان مدیران شهرستان هستند که آرزوی آنها شکست برنامه های عمرانی سردار هاشمی است آرزوی که به گور خواهند برد و انشالله با هماهنگی های انجام شده بزودی شاهد عزل این مدیر خواهیم بود .
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایل طیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
علی بازی افشا کن نامش را بگو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
بنازم دو برادره
نام:
ایمیل:
* نظر: