به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
وی عنوان کرد: میزان وقوع تصادفات تا دیروز چهارم فروردین ماه 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل به دلیل بارندگی های اخیر 11 برابر شده است.
خبردنا :  رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارندگی‌های اخیر وقوع تصادفات در ایام نوروز امسال تا چهارم فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار مهدی انصاری در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از 25 اسفندماه 95 به همراه ادارات خدمات رسان در جاده‌ها با هدف سهولت رفت و آمد مردم و گردشگران حضور یافتیم.

وی عنوان کرد: میزان وقوع تصادفات تا دیروز چهارم فروردین ماه 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل به دلیل بارندگی های اخیر 11 برابر شده است.

انصاری ابراز کرد: در تصادفات درون شهری تعداد مصدومان 30 درصد و تعداد فوتی ها 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 500 واحد گشتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 2 هزار نیرو مستقر است افزود: وقوع سرقت 21 درصد کاهش و میزان کشفیات اموال سرقتی 73 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیشترین تخلفات رانندگی در این مدت شامل سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ بوده است.

انصاری اظهار داشت: مهمترین دلایل وقوع تصادفات در این مدت شامل عدم کنترل وسیله نقلیه، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: