به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم در نیمه تعطیلات نوروزی شاهد حضور گسترده گردشگران و میهمانان نوروزی در این استان باشیم.
خبر دنا : معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 15 درصدی ورود مسافران نوروزی به این استان خبرداد و از این کاهش اظهار تاسف کرد.

الماس قبادی به ایلنا در یاسوج گفت: بدلیل بارش نزولات جوی شاهد کاهش 15 درصدی مسافران و گردشگران تعطیلات نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی تعداد گردشگر و میهمان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد را 307 هزار و 132 نفر عنوان کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از گردشگران و میهمانان نوروزی این استان خواست در زمان بارش باران نکات ایمنی را رعایت و درحاشیه رودخانه ها و یا ارتفاعات قرار نگیرند.

قبادی افزود: آمادگی کامل برای اسکان گردشگران و میهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و امیدواریم گردشگران و میهمانان نوروزی به این استان تعطیلات خوبی را سپری کنند.

وی گفت: براساس آمار حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد،حدود 900 هزار تردد در تعطیلات چند روز گذشته به این استان ثبت شده اما نزولات آسمانی سبب شده که گردشگران، این استان را محل اسکان خود قرار ندهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدواریم در نیمه تعطیلات نوروزی شاهد حضور گسترده گردشگران و میهمانان نوروزی در این استان باشیم.


" خبردنا " برخلاف معاون گردشگری کهگیلویه  و بویراحمد نبود برنامه تبلیغاتی موثر برای معرفی مناطق گردشگری و زیبای های استان ، نبود زیرساخت های اولیه و ابتدایی در مناطق گردشگری و سایر ضعف های مدیریتی سبب شده است تا شاهد چنین کاهشی باشیم .

پیش تر " خبردنا " در نقدهایی به مدیریت " محمود باقری " مدیرکل گردشگری استان هشدار داده بود که این ضعفها جایی خود را نشان خواهد داد و امروز این ضعف ها در ورود مهمانان نوروزی اثر خود را بجای گذاشته است .

آقای باقری باید پاسخگوی عملکردش باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر: