به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: آمار داوطلبان دوره پنجم انتخابات شوراهای شهر و روستای استان 438 نفر نسبت به دوره چهارم رشد داشت.
خبردنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۶۳۸ نفر نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این استان شدند.

به گزارش "خبردنا" ، فتاح محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام چهار هزار و 638 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از این تعداد، 726 نفر در حوزه شهری و سه هزار و 912 نفر در حوزه روستایی نام‌نویسی کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا، 337 نفر زن و چهار هزار و 301 نفر مرد هستند.

محمدی تصریح کرد: از 726 نفر داوطلب انتخابات شورای شهر، 60 نفر زن و 666 نفر مرد هستند و از سه هزار و 912 داوطلب انتخابات شورای روستا، 277 نفر زن و سه هزار و 635 نفر مرد هستند.

وی ابراز کرد: 17 شهر و 740 روستا در استان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند که روند ثبت‌نام همه شهرها کامل شده و از تعداد کل روستای واجد شرایط، ثبت نام 706 روستا کامل و نهایی شد و 34 روستا به حد نصاب نرسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این 34 روستا، 14 مورد مربوط به شهرستان بویراحمد، 18 مورد مربوط به شهرستان کهگیلویه و دو مورد مربوط به شهرستان باشت است که انتخابات شورای در این روستاها برگزار نمی‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: آمار داوطلبان دوره پنجم انتخابات شوراهای شهر و روستای استان 438 نفر نسبت به دوره چهارم رشد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: