به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد:
دستگاه قضایی با هنجار شکنان حوزه شهری در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز، تصرف اراضی و غیره برخورد می‌کند.
خبردنا : دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی با هنجار شکنان حوزه شهری در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز، تصرف اراضی و غیره برخورد می‌کند.

به گزارش"خبردنا" ، "مهرداد کرمی" در نشست با شهردار یاسوج اظهار داشت: دستگاه  قضایی  از مجموعه شهرداری  یاسوج  در راستای  توسعه  شهری رضایت کامل دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی از طرح‌های توسعه شهری که به منظور ارتقاء شاخص‌های شهری و رفاه شهروندان باشد حمایت و پشتیبانی می‌کند ادامه داد: اجرای طرح‌های شهری چهره شهر را متحول کرده و شهروندان از منافع آن بهره‌مند می‌شوند.

کرمی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری یاسوج همکاری بسیار خوبی با دستگاه قضایی دارد، افزود: دستگاه قضایی با هنجار شکنان حوزه شهری در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز، تصرف اراضی و غیره برخورد می‌کند.

شهرداریاسوج نیز در این نشست گفت: همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی و مجموعه دادستانی در حوزه‌های مختلف و فعالیت‌های عمرانی قابل تقدیر است.

محمد علی جاوید با تاکید بر اینکه حمایت دستگاه قضایی  سبب دلگرمی  مدیران و دست اندرکاران حوزه شهری یاسوج شده است اظهار داشت: دادگستری کهگیلویه و بویراحمد همواره بهترین حامی شهرداری بوده و در سایه این حمایت‌ها بسیاری از مشکلات و معضلات شهری یاسوج رفع شده است.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به طور حتم شهرداری بدون حمایت دستگاه قضایی نمی‌تواند برای رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر گام بردارد.

جاوید ابراز کرد: شهرداری یاسوج در سایه حمایت‌های همیشگی دستگاه قضایی مانع از بروز بسیاری از تخلفات در سطح شهر شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: