به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۶۶۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
رئیس ستاد دکترحسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد:
خبردنا: رئیس ستاد دکترحسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با انتشار بیانیه ای از حضور مردم و انتخاب مجدد دولت تدبیر و امید تقدیر کرد .

به گزارش"خبردنا" متن بیانیه رضاتوفیقی که در اختیار این پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفته است بدین شرح است :

بسمه تعالی

بار دیگر، مردم استان با مشارکت بالای خود، دفتر حماسه را ورقی دیگر زدند. آنان انگشت های جوهری خود را پای سرنوشت خود زدند و دست تاثیر در آینده کشور گشودند. رفتار مسوولانه‌ی شهروندانِ مشارکت جو، شایسته تقدیر است. این مردم با این سطح از مشارکت، هم به آینده، رنگِ مطالبات و مطلوباتِ خود را زدند و هم طمعِ خارجیانِ متخاصم را کم کردند.

این مشارکت، هم مطالبات ملی را برکشید و هم می تواند پشتوانه امنیت ملی به حساب آید؛ از این رو، بر ذمه همه‌ی مسوولان است که مقابل این مردم، دستِ خضوع بر سینه‌ی خود بگذارند و در پیشگاه خالقانِ حماسه‌ی ۲۹ اردیبهشت سرِ تعظیم فرود آورند. البته بالاتر از همه، حمد و سپاس سزای آن پروردگاری است که خالقِ همه‌ی خوبی ها است.

گفتنی است که مردم استان ما در حمایت از دکتر روحانی سنگ تمام گذاشتند. این اولین بار است که گزینه اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری، در استان اول می شود. از طرف دیگر، رشد ۱۳/۶ درصدیِ اقبالِ مردم استان به دکتر روحانی نسبت به سال ۹۲، بیشترین رشد در کشور است. این در حالی است که این نسبت، در کل کشور ۶/۳ درصد بوده است.

لذا بر سبیل سنتِ "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”، در این مختصر، باید مقابل چند گروه زبانِ تشکر بگشاییم.

۱. همانطور که اشاره شد پیروز واقعیِ این حماسه، خالقانِ آن، یعنی مردم ایرانند. دولت باید با کار مضاعف و شبانه روزی مراتبِ سپاسِ خود را به جا آورد.

۲. همچنین از همه‌ی ملتی که صلاح مملکت خود را در ادمه‌ یافتنِ دولت تدبیر و امید دیدند، خالصانه سپاسگذاریم. اینان حقی سترگ بر ذمه‌ی همه‌ی ما دارند. این ستاد حتما پیگیر مطالبات مردم دراستان درحد توان وامکان خود این چهار سال خواهد بود.

۳. قدر دان زحمات اعضای فعال ستاد در استان و شهرستان ها نیز هستیم. آنانکه در این مدت، به طور شبانه روزی، همه‌ی همت و حمیت خود را مصروف این پیروزی کردند. مضاف بر آن از سخنرانان، بزرگان اقوام و اقشار مختلف که در این مدت با مساعی خود، راه پیروزی را هموار کردند نیز سپاسگذاریم.

۴. مجریان محترم انتخابات، ناظران محترم شورای نگهبان، نیروهای نظامی و انتظامی و نهاد های امنیتی و سیاسی استاندار محترم وفرمانداران و بخشداران نیز شایسته تقدیرند. بدون تلاش آنان، مقدمات این انتخابات فراهم نمی شد. لذا دست آنان را نیز به گرمی می فشاریم.

در پایان باید یادآور شد که پایان انتخابات، به معنای پایان ادبیات رقابتی و طعنه های انتخاباتی است. این پایان، باید آغازی برای رفاقت و همدلی در جهت پیشرفت استان باشد. دولت منتخب،حتما به کمک رقیبان خود جهت رفع محرومیت ها نیاز دارد؛ خاصه در این استان که با انباشت محرومیت مواجهیم، ضرورتِ این همدلی برای رفع بیکاری و ریشه کنی فقر بیشتر حس می شود. لذا ما دست همکاری به سوی رقیبان خود دراز می کنیم.

بار دیگر حماسه ۲۹ اردیبهشت را به رهبرمعظم انقلاب،رئیس جمهورمنتخب وهمه‌ی مردم ایران تبریک عرض می کنم. در این حماسه همه پیروز شدند. در واقع تنها بازنده‌ی آن دشمنان ملت ایرانند. دوباره باید بر این سخن پای فشرد که پیروزی ما، به معنای شکست رقیب نیست.

سیدضیاءالدین رضا توفیقی
رئیس ستاد حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی
دراستان کهگیلویه وبویراحمد


نام:
ایمیل:
* نظر: