به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد :
امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت و دولت ما نه دشمنی امریکا را فراموش می کنند و نه شعار مرگ بر امریکا از دهان مردم ما خواهد افتاد.
خبردنا: امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه مسوولان باید تقوای بیشتری داشته باشند اضافه کرد: آقای روحانی اکنون که انتخابات تمام شده، نوبت عمل به وعده های داده شده است.

به گزارش "خبردنا" امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم گفت: سعی کنیم از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببریم زیرا این ماه، ماه خودسازی، رحمت و مغفرت است.
حجت الاسلام حسینی در خطبه دوم نماز جمعه یاسوج افزود: روز 29 اردیبهشت مردم ایران حماسه آفریدند و برگ زرین دیگری به دفتر پرافتخار خود اضافه کردند و حضور خود را به جهانیان نشان دادند.
وی  گفت: امنیت و آسایش و قدرت ایران اسلامی در برابر دشمنان لجوج و قسم خورده نتیجه اتحاد مردم، خون جوانان این سرزمین و رهبری است.
 
حسینی با بیان اینکه رییس جمهور امریکا در ایام تبلیغات انتخاباتی خودش گفته بود عربستان سعودی مانند گاو شیرده است که باید طلاها و دلارهایش را گرفت و سپس ذبحش کرد افزود: توجه ترامپ به عربستان از این جهت است که 400میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند، 110 میلیارد دلار اسلحه می فروشد و زمانی که تاریخ مصرفش تمام شد آنها را ذبح خواهد کرد.
 
امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت و دولت ما نه دشمنی امریکا را فراموش می کنند و نه شعار مرگ بر امریکا از دهان مردم ما خواهد افتاد.
 
حسینی با بیان اینکه آل سعود و آل خلیفه جنایت کردند و به خانه شیخ عیسی قاسم هجوم بردند که دل هر مسلمانی را به درد آورد گفت: آل خلیفه بداند ریشه ظلم روی آب است.
 
وی با بیان اینکه مسوولان باید تقوای بیشتری داشته باشند اضافه کرد: آقای روحانی اکنون که انتخابات تمام شده، نوبت عمل به وعده های داده شده است.
 
حسینی در پایان گفت: باید رقابت ها جایش را رفاقت ها بدهد و کمک شود تا مشکلات کشور را حل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: