به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۶۷۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
امام جمعه کبگیان درباره سند 2030 گفت: سندی که نردبان نفوذ تثبیت بهائیت به کشوری شیعه نشین باشد باید هم محتوایش آموزش جنسی در مقاطع دانش‌آموزی ما باشد که شورای انقلاب فرهنگی باید وارد مسؤولیت پذیری خود شود.
خبردنا : امام جمعه کبگیان درباره سند 2030 گفت: سندی که نردبان نفوذ بهائیت به کشوری شیعه نشین باشد باید هم محتوایش آموزش جنسی در مقاطع دانش‌آموزی ما باشد که شورای انقلاب فرهنگی باید وارد مسؤولیت پذیری خود شود.

 " حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر " در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: رمضان ماه عبادت و توبه فرصت خودسازی و تطهیر از گناه است که باید مراقب بود و استفاده کردکه دهه اولش برکت، دهه دوم رحمت و دهه سوم مغفرت است.

خطیب جمعه کبگیان درباره انتخابات گفت: مشارکت بالای هفتاد درصدی نشان از بصیرت کامل در لبیک به فرمان ولایت فقیه دارد و جلوه‌ای از مردمسالاری دینی بود که برگ زرینی دیگر بر افتخارات انقلاب و مهر تایید ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

خطیب جمعه کبگیان درباره سفر رئیس‌جمهور آمـریکا به عربستان گفت: قرارداد 480 میلیون دلاری آمریکا و آل سعود با خرید 110 میلیون دلاری اسلحه نشان از ضعف این دولت منحوس دارد.

وحدانی‌فرگفت: عربستان گاوشیردهی است که آمریکا همانند صدام از آن استفاده می‌کند و زمان ناکارآیی آن را نشان می‌دهد.

امام جمعه کبگیان گفت: رئیس‌جمهور تاجر آمریکا به بهانه ایران هراسی به کشور عربستان سفر می‌کند و به بهانه مقابله با شیعه و تفکر اسلام هراسی آل خلیفه را با پول عربستان به جان مردم شیعه بحرین می‌اندازد.

امام جمعه کبگیان درباره سند 2030 گفت: سندی که نردبان نفوذ تثبیت بهائیت به کشوری شیعه نشین باشد باید هم محتوایش آموزش جنسی در مقاطع دانش‌آموزی ما باشد که شورای انقلاب فرهنگی باید وارد مسؤولیت پذیری خود شود.

این خطیب جمعه درباره کمک خواهی رئیس‌جمهور از مردم گفت: قول‌های ریاست محترم جمهوری درباره برنامه کارورزی و اشتغال برای جوانان، افزایش کارمزد کارگران و مستمری بگیران، مبارزه با فساد و پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به خانوارها و.........را تا زمان عملیاتی شدن همه با هم کمک خواهیم کرد که امیدوارم صرفا جنبه انتخاباتی نداشته باشد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
شیر مادرت یک بار کبگیان را بطور کامل موقعییت جغرافیای اش را برامون بنویسید ممنون .کجای کشور هست جمعیت آنرا هم بنویسید
نام:
ایمیل:
* نظر: