به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۶۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
میزان کالاهای صادر شده از کمرگ استان طی سال گذشته نسبت به سال94تقریبا 6درصد افزایش وزنی داشت اما از نظر ارزش ریالی تغییری نداشت.
خبردنا : مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو ماهه سال جاری 212تن کالا به ارزش 750هزار و 100دلار از گمرک این استان به خارج از کشور صادر شده است.

به گزارش"خبردنا"، "بهنام احمدی" افزود: این میزان کالا شامل پودر و عصاره شیرین بیان بود و به کشور آلمان صادر شدند.

وی بیان کرد: این میزان کالای صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 179درصد از نظر وزنی و 212درصد از نظر ارزش ریالی افزایش داشته­اند.

مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال گذشته 996تن کالا شامل پودر و عصاره شیرین بیان، محصولات آرایشی و بهداشتی و اسانس­های دارویی زعفران به ارزش چهار میلیون و 61هزار و 766دلار از این استان به خارج از کشور صادر شد.

احمدی تصریح کرد: میزان کالاهای صادر شده از کمرگ استان طی سال گذشته نسبت به سال94تقریبا 6درصد افزایش وزنی داشت اما از نظر ارزش ریالی تغییری نداشت.

وی عنوان کرد: با توجه به نام­گذاری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و رویه واردات قبلی انبار اختصاصی برای ورود کالاهای مربوط به شرکت­های تولیدی در گمرک استان راه­اندزی شده است.

مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از شرکت­های تولیدی استان که مواد اولیه خود را از خارج کشور وارد می­کنند، تقاضا می­شود که برای ایجاد انبار اختصاصی و تشریفات واردات مواد اولیه خود به گمرک استان مراجعه کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: