به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۶۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
6 ماه است که هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌ایم و در مضیقه هستیم، مسؤولان بیمارستان و دانشگاه فقط وعده توخالی می‌دهند و ما را پاس می‌دهند.
خبردنا : جمعی از پرستاران و پرسنل بخش سرپایی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج ظهر امروز با تجمع در مقابل استانداری نسبت به عدم پرداخت مطالبات 6 ماهه خود معترض شدند.

به گزارش"خبردنا"، یکی از این پرستاران به نمایندگی از دیگر افراد گفت: 6 ماه است که حقوق، بیمه و مزایای ما پرداخت نشده و وقتی به مسؤولان بیمارستان مراجعه می‌کنیم می‌گویند دانشگاه متولی است و دانشگاه علوم پزشکی عدم تعیین پیمانکار را دلیل پرداخت نشدن مطالبات ما عنوان کرده است.

وی تصریح کرد: 6 ماه است که هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌ایم و در مضیقه هستیم، مسؤولان بیمارستان و دانشگاه فقط وعده توخالی می‌دهند و ما را پاس می‌دهند.

یکی دیگر از این افراد در ادامه بیان کرد: برخی از کارکنان این بخش از 3 تا 6 سال سابقه کار دارند اما وضعیت استخدام این افراد مشخص نیست و با وجود مشکلات موجود بیمارستان و دانشگاه از پرداخت حقوق و مزایایی ما خودداری می‌کند.

اما فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی با حضور در جمع پرستاران و پرسنل بیمارستان امام سجاد(ع) از پیگیری جدی برای پرداخت مطالبات این افراد خبر داد و گفت: قول می‌دهم با جدیت از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان مطالبات پرسنل را پیگیری کنم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
متاسفانه دانشگاه علوم زشکی فقط دنبال زدوبند سیاسی است و به فکر امورات اصلی خود نیست .
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
با این مدیریت ضعیف علوم پزشکی استان هیچ جای امیدی نیست عزیزان من.
نام:
ایمیل:
* نظر: