به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
در اقدامی بی سابقه در استان :
مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد از کتابت قرآن توسط 120 زندانی این استان در زندان مرکزی یاسوج خبرداد.

به گزارش روابط عمومی زندانهای کهگیلویه وبویراحمد اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان فعالیتهای فرهنگی ، دینی و مذهبی در سطح زندانهای استان چشمگیر و قابل تقدیر است .


وی با اشاره به وجود ۲۴ روحانی در رمضان امسال گفت: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده علاوه بر برگزاری نمازهای جماعت ، کلاسهای آموزش احکام و عقاید ، برپایی مجالس دعا و احیاء لیالی قدر و جلسات قرآنی نیز پر رنگتر شده است.

مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان توجه به دو مقوله نماز و قرآن در سطح زندانهای استان را در راستای تحقق اهداف سازمان و تأکیدات ریاست سازمان دانسته و اظهار داشت : در ایام رمضان الکریم و با هدف مأنوس شدن زندانیان با کلام وحی الهی علاوه بر جزء خوانی روزانه ، برپایی محافل انس با قرآن ، روخوانی و روانخوانی ، در حرکتی نو و بی سابقه ۱۲۰ نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج هر کدام مسؤلیت نوشتن یک حزب را پذیرفته و همزمان در یک ساعت توفیق کتابت قرآن را یافتند.


جمیاری در ادامه با قدردانی از حضور اعضاء شورای قضایی استان در زندان گفت: اعضای شورای قضایی در بدو ورود به زندان و با مشاهده این اقدام بی سابقه ضمن ابراز خرسندی از مسؤلین و زندانیان قدردانی نموده و هریک از مددجویان واجدالشرایط را با یک هفته مرخصی تشویق نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: