به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۷۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
نماینده کهگیلویه بزرگ :
هاشمی پور گفت : نیاز است قدرت تحمل همکارانم بالا برود .
خبردنا: نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان نماینده گچساران و باشت، گفت : به جای بازی با الفاظ بهتر است به فکر توسعه استان باشیم .

به گزارش"خبردنا" عدل هاشمی پور در شورای برنامه ریزی استان با تاکید بر اینکه نباید دلمان را به اعداد و ارقام خوش کنیم افزود : تلاش کنیم از منابع دیگر برای توسعه استان کمک بگیریم .

وی با بیان اینکه بابت عوارض تأسیسات نفتی تا کنون ریالی به شهرستان بهمئی تعلق نگرفته بود اظهار داشت : با تلاش های صورت گرفته برای اولین بار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرداری لیکک اختصاص داده شد .

نماینده کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: در این راه انتظار می‌رفت دو نماینده دیگر استان در مجلس برای کمک به شهرستانی که 20 سال حقش ضایع شده بود کمک می کردند .

هاشمی پور با مخاطب قرار دادن نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت : از شما بعنوان فردی تاثیرگذار در مجلس انتظار می‌رفت در مدت 4 سال حضور خود در مجلس به عوارضات نوسازی چاه‌های نفت شهرستان بهمئی توجه کنید و از حق این شهرستان دفاع و مبلغی را در این زمینه اختصاص دهید.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با تاکید بر اینکه آقای تاج گردون مایه افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد است ، ادامه داد : نیاز است قدرت تحمل همکارانم بالا برود .

هاشمی پور با بیان اینکه این روزها با الفاظ بازی می‌شود گفت : امیدوارم با شاخص‌ها بازی نشود و حق شهرستان‌ها محفوظ بماند و ضایع نشود .
نام:
ایمیل:
* نظر: