به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۷۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
نماینده‌ی بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی
دو طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج و پل سوم بشار یاسوج تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسند.
نماینده‌ی مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از افتتاح سه طرح بزرگ در بویراحمد تا سه ماه آینده خبرداد و اظهارداشت: همزمان با تطویل باند فرودگاه یاسوج پل سوم بشار در یاسوج نیز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبردنا، " غلام محمد زارعی"، اعتبار اجرای پل سوم بشار را سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این پل دسترسی به جاده ارتباطی یاسوج ـ. شیراز مطلوب‌تر و از بار تردد پل‌های اول و دوم کاسته می‌شود.

وی گفت:بیش از ۵۰ میلیارد تومان اروراق اسناد خزانه اسلامی به استان تزریق شده است که انتظار می‌رود عملیات اجرایی طرح‌ها در استان با سرعت بشتری انجام شود.

غلام محمد زارعی افزود: وضعیت راههای روستایی استان در دو سال گذشته کمتر از متوسط کشوری (۵۰ درصد) بود که هم اکنون بالاتر از این نرم قرار داریم.

نماینده‌ی شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از عید فطر عملیات اجرایی سد تنگ سرخ در بویراحمد آغاز می‌شود و از آب جمع شده پشت این سد برای شرب شهر یاسوج استفاده می‌شود. 

زارعی افزود: تکمیل بیمارستان ۲۹۰ تخت خوابی یاسوج با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان در سالجاری و تامین ۸ میلیارد تومان از محل سهم اعتبارات تجهیزات استان تا سه ماه آینده به بهره برداری کامل می‌رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: