به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۹۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد:
وی در خصوص عرضه یخ نیز گفت : چندین مکان برای عرضه یخ به گردشگران پیش بینی شده که یخ را با قیمت مصوب شده به گردشگران عرضه خواهند کرد .
خبردنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با تعطیلات عید فطر نظارت های گسترده بر صنوف خدمت رسان در سطح استان بخصوص شهرهای یاسوج و سی سخت در حال انجام است.

داریوش دیودیده در گفت و گو با "خبردنا" با بیان اینکه همانند سال قبل ورود انبوه مسافران و گردشگران در تعطیلات چند روزه عید فطر به استان خصوصا شهرهای یاسوج و سی سخت پیش بینی شده بود افزود: تمامی تمهیدات لازم در جهت رفاه حال گردشگران اندیشدیده شده است.

وی از آمادگی تمامی صنوف خدمت رسان همانند نانوایی های، تعمیرگاهها و سایر صنوفی که به نحوی تامین کننده نیازهای گردشگران ورودی به استان است خبر داد و گفت: فعالیت این صنوف به صورت ویژه در حال رصد شدن است تا به بهترین شکل ممکن ارائه خدمت نمایند.

دیودیده گفت: با پیش‌بینی های صورت گرفته در خصوص ورود گردشگران به این استان مخصوصا شهرستان ‌های بویراحمد و دنا از یک ماه قبل تمامی تمهیدات لازم در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز اندیشیده شد و با همکاری دستگاههای خدمت رسان در زمینه تامین و تنظیم بازار تاکنون هیچ گونه موردی مبنی بر کمبود کالا گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه کشیک بندی لازم در جهت فعالیت شبانه روزی نانوایی های شهرهای یاسوج و سی سخت انجام شده است افزود: در حوزه آرد و نان با تعیین و تحویل سهمیه ‌های تشویقی آرد، 200 واحد خبازی در شهرستان‌ های بویراحمد و دنا به صورت تمام ‌وقت در حال خدمت ‌رسانی به گردشگران هستند و هیچ‌گونه کمبود نان و یا صف ‌های طولانی با وجود جمعیت بسیار زیاد ورودی به استان وجود ندارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به فعالیت 10 تیم ویژه نظارت و بازرسی بر بازار گفت: این 10اکیپ بازرسی سیار در سطح شهرهای یاسوج و سی‌ سخت به خصوص در اماکن شلوغ و گردشگرپذیر بر روند فعالیت واحدهای صنفی نظارت داشته و تمامی تلاش خود را برای رصد تخلفات و برخورد قاطع با متخلفین صنفی به انجام می رسانند.

وی در خصوص عرضه یخ نیز گفت : چندین مکان برای عرضه یخ به گردشگران پیش بینی شده که یخ را با قیمت مصوب شده به گردشگران عرضه خواهند کرد .

دیودیده اظهار داشت: با توجه به ورود انبوه گردشگران احتمالا سوء‌استفاده‌هایی نیز صورت خواهد گرفت و سامانه 124 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و بررسی گزارشات و شکایات مردمی در کمترین زمان ممکن است.
نام:
ایمیل:
* نظر: