به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
وی اظهار داشت : این وضعیت نشانگر این است که کیفیت هوا چندین برابر پائین تر از حد نرمال بوده است .
خبردنا:مردم روزه دار شهرستان بهمئی که این روزها با گرمای بالای 40 دست و پنجه نرم می کنند از روز گذشته میزبان میهمان ناخوانده ای هستند .

به گزارش"خبردنا" این‌بار مهمان ناخوانده دیگری یعنی گرد و غبار به شهرستان بهمئی وارد شده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

علی اکبر حسامیان سرپرست هواشناسی بهمئی در گفتگو با "خبردنا" در بهمئی گفت: از دیروز عصر غلظت و گرد و غبار به قدری بود که دید افقی شهرستان تا ۲کیلومتر کاهش داشته و از وضعیت قرمز عبور کرده است .

وی اظهار داشت : این وضعیت نشانگر این است که کیفیت هوا چندین برابر پائین تر از حد نرمال بوده است .

این مسئول تصریح کرد : متاسفانه دستگاههای اندازگیری گرد و خاک در شهرستان وجود ندارد که میزان گرد خاک را اندازه بگیریم و باید آمار و اندازه گیری غلظت هوا را از دستگاههای هواشناسی در استان دریافت کرد .
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
f
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
سرانه استانی بودجه شهرستان بهمئی رو که جناب استاندار کم کرد میگه بخاطر اینکه درصد نفت رو داره - وقتی صحاب نباشه بدبختیای ما مردم هم ادامه داره از موج خودکشیها بگیر تا اعتیاد و الی اخر - وقتی تاجگردون از ما حمایت بکنه که نماینده ما نیستش دیگه چه باید گفت - باید دستشو بوسید حداقل برای همین مورد - و گرنه بودجه کامل پرداخت بشه حداقل کاشت نهالی یا ورود اب با ابعاد بالا به شهرستان صورت بگیره - واقعا اعصابمو خورد هستش که دیگه حوصله کامنت گذاشتن هم نیست - و شاید بحث قاطی پاتی شد - یا علی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
فعلا که استاندار و عدل و زارع میخاین سهم نفت بهمئی را چپاول کنن.مردم بهمئی به هوش باشید
نام:
ایمیل:
* نظر: