به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۹۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
فرمانده سپاه بهمئی:
شاهینی خاطرنشان کرد:این حرکت بزرگ سپاه پاسداران درسهای بزرگی برای استکبار جهانی و به خصوص کشورهای عربی داشت تا به خود بیایند .
خبردنا: فرمانده سپاه بهمئی گفت: هیچ کس فکر نمی کرد که روزی این فرمان امام راحل(ره) به این شکل در جهان عالمگیر شود اما نفس مسیحایی و نیت خالص ایشان باعث شد تا هر ساله راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از گذشته در سراسر عالم برگزار شود.

به گزارش"خبردنا" شاهینی در سخنرانی روز جهانی قدس در شهر لیکک به بیان اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرداخت و ایران را حامی تمامی مستضعفان جهان، به خصوص ملت مظلوم فلسطین دانست.

وی ادامه داد:قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است و نباید اجازه بدهیم استکبار جهانی این اولویت جهان اسلام را به حاشیه ببرد.

این مسئول با اشاره به حمله موشکی سپاه ایران به مواضع داعش، تصریح کرد:فرزندان عزیز ایران در سپاه پاسداران با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، سیلی محکمی به دشمنان اسلام زدند.

شاهینی خاطرنشان کرد:این حرکت بزرگ سپاه پاسداران درسهای بزرگی برای استکبار جهانی و به خصوص کشورهای عربی داشت تا به خود بیایند .

وی افزود:این حرکت تنها پاسخی به یک ترقه بازی دشمن بود، تا دشمن بداند که مردم ایران اسلامی در امنیت و آرامش کامل هستند و مسئولان ما اجازه نمی دهند خون ناحقی که در کشور ما ریخته شود، بی پاسخ بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان گفت: قطعا با حمایت های مردم شریف ایران و زیر چتر ولایت فقیه، اگر قرار باشد که سیلی دیگری بر چهره دشمن وارد کنیم، محکم تر ، با اقتدار تر و کوبنده تر از سیلی قبل خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر: