به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۰۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
فرمانده کل سپاه در ادامه سفر به استان کرمانشاه از پروژه‌های خطوط انتقال آب در این منطقه نیز بازدید کرد.
خبردنا: مهندس کریم گنجه مدیر عامل موسسه حرا قرارگاه خاتم الانبیا بهمراه فرماندهی سپاه پاسداران از پروژه های سپاه در کرمانشاه بازدید کردند .

به گزارش"خبردنا" ، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه و سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه ساماندهی روان‌آب‌های غرب کشور بازدید کردند.

سرلشکر جعفری در رأس هیأتی از فرماندهان و مسئولان به استان کرمانشاه سفر کرد و ضمن سرکشی به یگانهای مستقر در خطوط مرزی این استان، از طرح ساماندهی روان‌آب‌های غرب کشور در مناطق ازگله، سرپل ذهاب و سومار بازدید کرد.

طرح ساماندهی روان‌آب‌های غرب کشور به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و با هدف تأمین نیاز آبی اراضی کشاورزی در وضع کنونی و توسعه آتی در نواحی مرزی، تأمین نیاز آب شرب و صنعت در محدوده اجرای طرح، ایجاد اشتغال و حذف مشاغل کاذب در نواحی مرزی، جلوگیری از مهاجرت و بهبود معیشت در این نواحی اجرا می‌شود.

فرمانده کل سپاه در ادامه سفر به استان کرمانشاه از پروژه‌های خطوط انتقال آب در این منطقه نیز بازدید کرد.

گفتنی است، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ  پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه، سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان، سرلشکر جعفری را در این سفر همراهی می‌کردند.

شایان ذکر است ، مهندس کریم گنجه مدیر عامل موسسه حرا قرارگاه خاتم الانبیا از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد است .


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی خلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
1
0
خدا پشت و پناهت باش مهندس .خدا قوت
دانش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
1
همین آقای مهندس کریم گنجه با بی اعتنایی تمام حق وحقوق مرا در پروژه پردیس پایمال نمودند. هیچوقت ایشان وعوامل خودشاخ پندار واز خود متشکرش را نخواهم بخشید که موجب خسران بزرگی در زندگیم شدند. از خدا تخاص عاجل میطلبم
نام:
ایمیل:
* نظر: