به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۰۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
طی آئینی :
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: برای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنم.
خبردنا: پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل این نهاد رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان معرفی و از خدمات بهنام صمدیفرد رئیس سابق تجلیل شد.

به گزارش"خبردنا"، حجت‌الاسلام سید علی صالحئ موسوی اعظم در این آیین با تبیین ویژگی‌های مدیر در نظام اسلامی، بنیاد شهید را نهادی خاص دانست و اظهار داشت: خدمت در این نهاد مقدس ارزشمند است چون جامعه هدف خانواده ایثارگرانی است که از جان خود برای حفظ انقلاب و نظام مایه گذاشتند.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه انسان در حد استطاعت خود باید در خدمت خلق باشد،گفت: دادن وعده‌های بدون پشتوانه مردم را نسبت به مسؤول بی‌اعتماد می‌کند.

وی تکریم ارباب رجوع و رفتار با متانت را لازمه مدیریت دانست و گفت: : ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم کسانی است که با ایثار و مقاومت از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردند.

مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آقای صمدیفرد از مدیرانی است که هم عشق و علاقه و هم استطاعت کارایی در خدمت به مجموعه ایثارگران داشت و این پاداش ذخیره است.

در ادامه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه خون شهدا نباید آلوده به مسایل سیاسی شود، گفت: اجازه نمی‌دهم این نهاد جولانگاه مسایل سیاسی شود.

سید کمال‌الدین دولتخواه اظهار داشت: خدمت در بنیاد شهید را مهمترین اولویت خود قرار دادم در حالی که می‌توانستم در دولت تدبیر و امید در سایر ادارات و نهادها بکار گمارده شوم اما چون بنیاد شهید افضل است این نهاد را برای خدمت برگزیدم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: برای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنم.

وی با بیان اینکه به خاطر توانمندی که در خود می‌بینم در مقابل مشکلات و اعتبارات بنیاد شهید پافشاری خواهم کرد، افزود: برای خدمت آمدم و جامعه هدف برای من مهم است.

دولتخواه خاطرنشان کرد: بنیاد شهید جایگاه مسایل سیاسی نیست و صادقانه می‌گویم استقلال این نهاد را با فرد، گروه و جریانی عوض نخواهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهم بنیاد شهید جولانگاه مسایل سیاسی شود، خود را خاک خورده ترویج ایثار و شهادت خواند و گفت: زمانی که من درد یتیمی کشیدم و در مراسم تشییع جنازه شهدا حضور پیدا می‌کردم کسانی که امروز مرا فتنه‌گر و منافق خطاب می‌کنند کجا بودند؟ در کجای جبهه حضور داشتند؟

دولتخواه با بیان اینکه امروز باید پژواک صدای شهدا باشیم، برگزاری یادواره‌ها را از وظایف ذاتی بنیاد شهید برشمرد و گفت: شهدا بر گردن ما حق دارند، باید زجر بکشیم و رفع مشکلات جامعه هدف را در نظر بگیریم.

وی بیان کرد: بنیاد شهید جای درک مسایل سیاسی و گروگانگیری نیست، بنیاد شهید و خون شهدا را نباید آلوده به این مسایل کنیم.

به گزارش"خبردنا"، در این مراسم سید کمال‌الدین دولتخواه از نیروهای اصلاح طلب به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه منصوب و از خدمات آقای صدیقی فر رئیس پیشین تقدیر شد .
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساداتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
بنازم حونی سادات را، ای ول استاندار استان را تبدیل به ساداتی کن
نام:
ایمیل:
* نظر: