به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۴۸۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج:
نگین تاجی ابراز کرد: چرایی ساخت یک شبه این ساختمان‌ها در جلوی چشم مسئولان و متولیان امر جای تعجب دارد.
خبردنا : منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: برای انتخاب شهردار یاسوج هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و هم اکنون در حال بررسی رزومه و عملکرد بیش از ۵۰ گزینه پیشنهادی هستیم.

به گزارش"خبردنا" ، فرشاد نگین تاجی اظهار داشت: اعضای منتخب شورای شهر یاسوج جدولی را با شاخص‌های مختلف برای ارزیابی گزینه‌های احتمالی شهرداری یاسوج به طور علمی و منطقی و مطابق به خواست عمومی مردم طراحی کرده‌اند که در حال بررسی سوابق و عملکرد این افراد هستیم.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: ساخت و سازهای ناهمگون اظراف شهر یاسوج به یک معضل تبدیل شده و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

نگین‌تاجی بیان کرد: به طور حتم ساماندهی ساخت و سازهای ناهمگون اطراف شهر یاسوج در دستور کار شورای شهر پنجم قرار می‌گیرد و در این زمینه هیچ گونه ملاحضه کاری صورت نمی‌گیرد.

وی با انتقاد شدید از ساخت و سازهای بی برنامه ای که سیمای شهر و توسعه شهری را دگرگون کرده است ، ابراز کرد: چرایی ساخت یک شبه این ساختمان‌ها در جلوی چشم مسئولان و متولیان امر جای تعجب دارد.

نگین‌تاجی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تاکنون ریاست هیچ کمیسیونی را در شورای شهر قبول نکرده‌ای، آیا دلیل خاصی دارد؟ افزود: دنبال زمینه برای کار فنی و عمرانی در شهر هستم و در صورتی کمیسیونی باشد که دیگر اعضای شورا اعلام حضور نکنند به طور حتم مسئولیت آن کمیسیون را بر عهده می‌گیرم.

وی تصریح کرد: اتصال دسترسی سررود شمالی و جنوبی، تکمیل پل‌های نیمه تمام و رفع مشکل ترافیک در نقاط مختلف شهر جزو اولویت‌های کاری‌ام در شورای شهر پنجم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: