به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
خبردنا : مسئولان تیم پارس جنوبی جم محمد طیبی را تهدید به شکایت کرده اند و به احتمال فراوان این بازیکن خوزستانی باید جریمه سنگین مالی را متحمل شود.

محمد طیبی به القطر قطر پیوست، خبری که دو روز قبل روی سایت های ایرانی آمد و از صبح گمانه زنی ها درباره آن شروع شده بود. کاپیتان فصل قبل استقلال خوزستان که با باشگاه پارس جنوبی جم قرارداد داخلی امضا کرده بود طی تصمیمی منطقی و البته غیر حرفه ای راهی تیم تازه لیگ برتری شده القطر شد.

القطر که با پیروزی در دیدار پلی آف برابر الشحانیه زمینه ساز جدایی رحیم زهیوی از لیگ قطر شده بود، حال یک ایرانی دیگر را به جای او به لیگ قطر آورد.
 
البته یک پیش نویس قرارداد دیگر و این بار از باشگاه الاهلی منتشر شده که قاعدتا آن پیش نویس که تاریخ امضای آن، همزمان با بازی استقلال خوزستان و لخویا در جام باشگاه های آسیاست، معتبر نیست.

ماجرای عجیب و غریب محمد طیبی!

پارسی های جم نیز در اعتراض به حرکت غیرحرفه ای طیبی از شکایت سخن گفته اند و به دنبال گرفتن حقشان هستند، قانون باید در این باره حکم بدهد و احتمالا نزدیک به 30 درصد از قرارداد جدید محمد طیبی که رقمی بسیار بالا می شود، باید در حساب تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی جم دانست.

ماجرای عجیب و غریب محمد طیبی!

محمد طیبی تصمیماتش را شاید احساسی گرفته و اکنون اینگونه باید جریمه شود، امضای پیش نویس قرارداد با الاهلی و سپس جواب رد، مذاکره با مسئولین فولاد خوزستان و به یکباره قرارداد با پارس جنوبی جم و اکنون حضور در القطر!
 
 ماجرای عجیب و غریب محمد طیبی!
نام:
ایمیل:
* نظر: