به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۴۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
در جلسه‌ ای که در ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد از طرف کارکنان این شرکت قول داده شده بود که مبلغ 100 میلیون ریال به این امر کمک شود.
خبردنا : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از کمک 230 میلیون ریالی کارکنان این شرکت برای کمک به آزادی زاندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، هوشنگ صیدالی در جلسه ای با مدیر ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس زندان گچساران افزود: امروز خوشحال هستیم که با همت کارکنان صنعت نفت گچساران موفق شدیم زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را دراین شهرستان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: با همت کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران مبلغ 230 میلیون ریال جهت کمک به آزادی زاندانیان جرائم غیرعمد کمک شده است.

مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه کارکنان شرکت موجب می‌شود تا تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد بتوانند در کنار خانواده های حضور پیدا کنند.

صیدالی عنوان کرد: در جلسه‌ ای که در ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد از طرف کارکنان این شرکت قول داده شده بود که مبلغ 100 میلیون ریال به این امر کمک شود.

وی گفت: اما با پیشنهادی که به کارکنان خدوم و زحمتکش این شرکت ارائه شد با همت آنها مبلغی بیش از 230 میلیون ریال جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه‌های فرهنگی و کمک به همنوعان ظرفیت بزرگی دارد که سعی خواهیم کرد با برنامه‌ ریزی این روند ادامه پیدا کند.

صیدالی اضافه کرد: وظیفه اصلی ما در این شرکت تولید و صیانت از نفت است اما با برنامه‌ریزی که در کمیته فرهنگی شرکت در حال انجام آن هستیم سعی خواهیم کرد تا بتوانیم در زمینه‌های کمک به همنوعان خود از طریق فراخوان و طرح‌های دیگر که عواید آن به این مهم برسد کارهای بزرگی را انجام دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: