به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
معاون شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد خبر داد :
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از واگذاری کنتورهای فهام برای اولین بار در این استان طی سال گذشته تاکنون خبر داد.
خبردنا : معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد چهار درصدی مشترکین برق در سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، فتح‌الله جهانتاب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد مشترکین برق در سه ماهه اول امسال 237 هزار و 631 مشترک بوده در حالی تعداد مشترکین برق در سه ماهه اول سال گذشته 228 هزار و 82 مشترک بوده است.

وی عنوان کرد: 9 هزار و 549 مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته که نشان از رشد 4 درصدی دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین مشترکین برق در این استان را باتعداد 102 هزار و 178 مشترک مربوط به شهرستان بویراحمد و کمترین مشترکین را باتعداد شش هزار و 949 اشتراک مربوط به شهرستان لنده برشمرد.

جهانتاب افزود: بیش از 198 هزار اشتراک برق در کهگیلویه و بویراحمد را مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند که حدود 84 درصد از مجموع مشترکین برق در این استان است.

وی تعداد مشترکین تجاری یا سایر مصارف برق در کهگیلویه و بویراحمد را 20 هزار و 400 اشتراک  حدود 10 درصد عنوان و گفت: تعرفه‌های عمومی با هفت هزار و 740 اشتراک حدود سه درصد از مجموع مشترکین برق را در این استان بخود اختصاص داده‌اند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از واگذاری کنتورهای فهام برای اولین بار در این استان طی سال گذشته تاکنون خبر داد.

جهانتاب با بیان اینکه تاکنون بیش از یک هزار و 300 کنتور دیماند بالای 50 کیلووات فهام در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار نصب شده است تصریح کرد: با نصب این کنتورها و راه اندازی سیستم‌های اینترنتی مرتبط، امکان قرائت از راه دور آن‌ها فراهم می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: