به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
تلاش بر این است که هیأت‌های فوتبال در سراسر استان و از هر شهرستان تعدادی بازیکن نوجوان با استعداد را با خود به یاسوج بیاورند تا سرمربی تیم ملی از نزدیک این استعدادها را تست کند.
خبردنا: دبیر هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از معرفی 20 تا 50 بازیکن نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی به سرمربی تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش "خبردنا" ، "سید کرامت موسوی" اظهار کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان در مردادماه امسال به مدت چند روز در استان کهگیلویه و بویراحمد اردو خواهد زد.

وی با بیان این که تیم ملی نوجوانان  خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کند افزود: چمنیان به دلیل علاقه‌ای که به مردم و به خصوص فوتبال‌دوستان و هواداران فوتبال در استان ما دارد حاضر به برگزاری این اردو شده است.

این مسؤول به وظیفه سنگینی که مسؤولان استانی در این زمینه بر عهده دارند اشاره کرد و گفت: آن‌ها باید بدانند که چه رویداد مهمی در استان ما اتفاق خواهد افتاد بنابراین باید به کمک ادار‌ه‌کل ورزش و هیأت فوتبال بیایند تا این اردو به بهترین وجه برگزار شود.

موسوی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزار این اردو را در استان معرفی استعدادهای برتر به تیم ملی دانست و گفت: هر چند در حال حاضر دو بازیکن هم استانی در اردوی تیم ملی نوجوانان هستند اما این ظرفیت و قابلیت را داریم که 20 تا 50 بازیکن هم استانی را برای تست به سرمربی تیم ملی معرفی کنیم.

وی گفت: تلاش بر این است که هیأت‌های فوتبال در سراسر استان و از هر شهرستان تعدادی بازیکن نوجوان با استعداد را با خود به یاسوج بیاورند تا سرمربی تیم ملی از نزدیک این استعدادها  را تست کند.

موسوی افزود: به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه با تیم ملی نوجوانان هستیم که ممکن است استعدادهای برتر استان یکی از این تیم‌هایی باشد که با تیم ملی نوجوانان دیدار خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: