به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد :
محنایی گفت : اجرای عملیات آبخیزداری و حفاظت خاک، مقابله با بیابان زدائی، افزایش فرآورده‌ها و کاهش ضایعات در تولید محصولات نیز از دیگر اهداف این برنامه است.
خبردنا: معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اهداف ۲۸ گانه کمی پروژه‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان نهایی شد.

به گزارش "خبردنا"، مجید محنائی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش ضریب خود اتکایی محصولات اساسی نظیر تولید گندم و جو، چغندر قند، ذرت دانه‌ای و تولید حبوبات و دانه‌های روغنی از جمله اهداف این برنامه است.

وی عنوان کرد: با این اهداف تولید گندم به 125 هزار و 918 تن، جو 38 هزار، چعندر قند 83 هزار و 726 تن، ذرت دانه‌ای 30 هزار و 897 تن، حبوبات یک‌هزار و 428 تن و دانه‌های روغنی یک‌هزار و 346 تن افزایش می‌یابد.

به گفته محنائی در این هدف گذاری تولید گوشت قرمز به 10.23هزار تن، شیر به 68.74 هزار تن، گوشت طیور به 14.9هزار تن و نهایتا تخم مرغ به 4.4 هزار تن می‌رسد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تجهیز و نوسازی اراضی و ناوگان ماشینی، تامین نهال اصلاح شده مورد نیاز، تامین داخلی آفت کش(سم) و نهاده‌های مورد نیاز، توسعه مصرف کود و تامین بذر، افزایش تولید در محیط‌های کنترل شده گلخانه‌ای، اجرای عملیات آبخیزداری و حفاظت خاک، مقابله با بیابان زدائی، افزایش فرآورده‌ها و کاهش ضایعات در تولید محصولات نیز از دیگر اهداف این برنامه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: