به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۵۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
فرماندار شهرستان بویراحمد خبر داد :
نظری گفت که تلاش می‌شود فاز نخست آن تا اوایل مهر سال جاری به بهره برداری برسد.
خبردنا: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت که 40 میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان برای شتاب بخشی و تکمیل پل‌های سوم و چهارم بشار در یاسوج اختصاص یافت.

به گزارش"خبردنا" ، سید محمدکاظم نظری اظهار داشت که حدود 30 میلیارد ریال از این میزان به پل سوم و مبلغ 10 میلیارد ریال دیگر برای شتاب بخشی عملیات اجرایی پل چهارم بشار تخصیص یافت.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این 2 طرح مهم عمرانی در یاسوج معضل گره ترافیکی در این شهر توریستی حل شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل سوم بشار یاسوج به طول 130 متر از سال 82 آغاز شده است، افزود: معطل ماندن و طولانی شدن روند اجرای این پل که یکی از طرح‌های مهم عمران شهری محسوب می‌شود، سبب نارضایتی عمومی مردم شده است.

فرماندار بویراحمد اعتبار موردنیاز برای تکمیل این طرح را بر اساس اعلام پیمانکار افزون بر 150 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت که تلاش می‌شود فاز نخست آن تا اوایل مهر سال جاری به بهره برداری برسد.

نظری با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد پل چهارم بشار یاسوج نیز گفت که عملیات اجرایی این طرح برای کاهش بار ترافیکی و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور اردیبهشت 94 آغاز شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: