به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
خبردنا : زمان پخش سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان و بازی سعید آقاخانی، امیر آقایی، لیلا اوتادی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی و...مشخص شد.

سریال عالیجناب که پیش از این قرار بود هم‌زمان با انتخابات ریاست‌ جمهوری وارد شبکه نمایش خانگی شود، به زودی و پس از پایان توزیع سریال «عاشقانه» در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
 
سریال «عالیجناب» بعد از «عاشقانه» می‌آید

 مینی سریال  «عالیجناب» ساخته سام قریبیان، زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند.

به گفته مسعود ردایی یکی از تهیه‌کنندگان این سریال عوامل آن تصمیم گرفتند به توصیه سازمان سینمایی «عالیجناب» را بعد از انتخابات در شبکه نمایش خانگی توزیع کنند. به این ترتیب این مینی سریال، بعد از پایان سریال عاشقانه منوچهر هادی و حدود یک ماه دیگر وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. قسمت آخر سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه ۴ مرداد در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

سام قریبیان سریال «عالیجناب» را در شش قسمت نوشته و کارگردانی آن را هم بر عهده داشته است. مسعود ردایی و علی حضرتی هم به طور مشترک آن را تهیه کرده‌اند. در این سریال چهره‌هایی همچون سعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، امید روحانی، آزاده صمدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، مهتاج نجومی و حسین یاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: