به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۸۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی :
هاشمی‌پور بیان کرد: با توجه به اوضاع استدعا دارم مددجویان حوزه انتخابیه‌ام مساعدت ویژه شوند.
خبردنا:  نماینده مردم کهگیلویه با بیان یانکه 54 درصد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان را چهار شهرستان حوزه انتخابیه تشکیل می‌دهد، گفت: از آمار بالای مددجویان خجالت می‌کشم.

به گزارش"خبردنا" ، عدل هاشمی‌پور عصر امروز در شورای پرسنل کمیته امداد که با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد دهدشت برگزار شده بود با بیان اینکه از ذکر آمار نیازمندان حوزه انتخابیه‌ام خجالت می‌کشم اظهار داشت: هم من و هم کسانی که در گذشته بودند باید به خودشان بیایند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: ظرفیت‌های خوبی در چهار شهرستان وجود دارد که بلا استفاده واقع شده است.

وی با بیان اینکه هرجا آب، زمین و نیروی کار باشد اگر مرم در مضیقه باشند خداوند ان مردم را نمی‌بخشد، افزود: دو رودخانه از این منطقه عبور می‌کند زمین‌های حاصلخیزی وجود دارد اما بلا استفاده مانده است.

هاشمی‌پور تصریح کرد: 70 هزار و 382 نفر از مردم استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 37 هزار و 989 نفر یعنی 54 درصد مربوط به چهار شهرستان حوزه انتخابیه است.

وی افزود: از مجموع 60 هزار و 75 نفر ایتام زیر 18 سال استان 30 هزار و 86 نفر در چهار شهرستان کهگیلویه، لنده،چرام و بهمئی قرار دارند.

هاشمی‌پور بیان کرد: با توجه به اوضاع استدعا دارم مددجویان حوزه انتخابیه‌ام مساعدت ویژه شوند.

وی به آمار دانش‌اموزان و دانشجویان نیازمند کهگیلویه بزرگ اشاره کرد و گفت: 986 دانشجوی فارغ التحصیل و پنج هزار و 792 دانش آموز نیازمند در چهار شهرستان وجود دارند که لازم است حمایت شوند.

نماینده مردم کهگیلویه افزود: 479 خانوار در چهار شهرستان نیاز به احداث مسکن دارند، دو هزار و 410 خانوار در نوبت حمایت بلا عوض‌اند، 500 خانوار در نوبت حمایت وام کارگشایی هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در طرح پالایش مددجویان یکهزار و 693 خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند، تصریح کرد:297 خانوار در سال 96 قرار است از چرخه خارج شوند.

وی همچنین اختصاص وسایط نقلیه به ادارات کمیته امداد، اختصاص اعتبار ساختمان مددکاری سه شهرستان کهگیلویه، لنده و بهمئی را از دیگر مطالبات عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: