به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
وی بیان کرد: پارسال 200 مورد تذکر شفاهی و 35 مورد تذکر کتبی به صاحبان مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد از سوی دانشگاه علوم پزشکی این استان داده شد.
خبردنا :مسئول کمیته نظارت بر مراکز درمان اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته سه مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در این استان به دلیل ارائه ندادن خدمات مناسب تعطیل دائم شد.

  دکتر " کیان دهراب پور " در نشست خبری افزود: در این مدت سه مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد نیز به همین دلیل تعطیل موقت شد.
وی بیان کرد: پارسال 200 مورد تذکر شفاهی و 35 مورد تذکر کتبی به صاحبان مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد از سوی دانشگاه علوم پزشکی این استان داده شد.
دهراب پور اظهار کرد: در این مدت 27 مورد نیز جریمه کسر سهمیه دارو از 10 تا 50 درصد و به مدت یک تا سه ماه برای صاحبان مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
وی عنوان کرد: 70 مرکز درمان اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 44 مورد مربوط به سوء مصرف مواد مخدر، 23 مورد اقامتی (کمپ) و سه مورد نیز مشاوره بیماری های رفتاری ناشی از اعتیاد است.
دهراب پور ابراز داشت: نظارت اصولی، مستمر و دقیقی بر عملکرد این 70 مرکز و نحوه خدمات دهی آنها از سوی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.
وی افزود: اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بر مراکز اقامتی (کمپ) نظارت می کند و دانشگاه علوم پزشکی این استان نیز وظیفه نظارت بر مراکز درمان سوء مصرف مواد مخدر را بر عهده دارد.
دهراب پور گفت: دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مدیریت و نظارت بر عملکرد مراکز درمان اعتیاد در این استان همکاری و تعامل مطلوبی با یکدیگر دارند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تبليغات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
متاسفانه اعتياد خصوصادر بين كارگان كارخانجات استان بي دادمي كند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟كارخانه قند.كارخانه فولاد .كار خانجات سيمان كارخانه ارد ياسوج و...
نام:
ایمیل:
* نظر: