به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۱۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
فرماندار گچساران:
رحیمی گفت: تاکنون تمامی دستگاههای انتظامی و امنیتی در حال فعالیت و تجسس هستند و با اعلان دستگیری قاتلان, رسانه ها را مطلع خواهیم کرد.
خبردنا: فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با رد برخی اخبار منتشره در فضای مجازی, تاکیدکرد که قاتلان طلافروشان و شهید انتظامی در این شهرستان شناسایی و دستگیر نشده اند.

عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با "خبردنا" گفت: آنچه که در فضای مجازی دال بر شناسایی و دستگیری قاتلان طلافروشی و مامور شهید انتظامی گچساران منتشر شده صحت نداشته و آن را تایید نمی کنم.

وی از پیگیری های مستمر نیروهای نظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری قاتلان طلافروشی و شهید نیروی انتظامی گچساران خبرداد و خاطرنشان کرد: رسانه ها از درج شایعه خودداری کنند.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی افراد از دستگیری سارق طلافروشی شهرستان گچساران دریک جشن عروسی در استان فارس شهرستان نورآباد سخن گفته اند که این خبر مورد تایید نبوده و صحت ندارد.

رحیمی گفت: تاکنون تمامی دستگاههای انتظامی و امنیتی در حال فعالیت و تجسس هستند و با اعلان دستگیری قاتلان, رسانه ها را مطلع خواهیم کرد.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و7 بویراحمد افزود: نشر اکاذیب جرم و تنها اخباری که به وسیله مسئولین در اختیار رسانه ها قرار بگیرد قابل نشر هستند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
نيروي انتظامي تلاش خودش مي كنه سيد محمد موسوي سيد خوبي است شما ريس شوراي تامين هستي چه كار كردي
نام:
ایمیل:
* نظر: