به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خبرداد:
بازدید از هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران از مرکز توانبخشی معلولین زیر 14 سال حضرت ابوالفضل(ع) اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز منجر به پرداخت 2 میلیارد ریال از سویی رووسای اتاق ها به این مرکز شد.
خبردنا: رئیس اتاق بازرگانی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت سه میلیارد ریال اتاق بازرگانی کشور به یکی از مراکز توانبخشی معلولان زیر 14 سال یاسوج و دانش آموزان عشایری این استان خبرداد.

" جبار کیانی " در گفت و گو اختصاصی با خبردنا گفت: در سفر روساء اتاق های بازرگانی سراسر کشور به یاسوج در مردادماه امسال و بازدید از منطقه گردشگری کاکان و حضور سرکار خانم سکینه کیانی همسر مرحوم محمد بهمن بیگی در این مراسم و ارائه توضیحات خدمات  آن مرحوم توسط اینجانب به هیئت رئیسه اتاق ایران و میهمانان، هیئت رئیسه اتاق ایران را برآن داشت که مبلغ یک میلیارد ریال را جهت توسعه مدارس عشایر استان مصوب کنند.

وی افزود: بازدید از هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران از مرکز توانبخشی معلولین زیر 14 سال حضرت ابوالفضل(ع) اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز منجر به پرداخت 2 میلیارد ریال از سویی رووسای اتاق ها به این مرکز شد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از پرداخت سه میلیارد ریال مصوب شده در این سفر به اتاق بازرگانی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم توانسته باشیم گامی در راستای رفع برخی مشکلات برداشته و البته این مسیر را ادامه نیز می دهیم.

کیانی گفت: اعتبار مصوب شده بزودی به در اختیار نهادهای مرتبط قرار می گیرد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: