به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
خبردنا : سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: سومین متهم پرونده بنیتا که متواری بود، بازداشت شد و تحقیقات از وی، در دادسرای امور جنایی تهران در حال انجام است.

محمد شهریاری از بازداشت سومین متهم پرونده بنیتا خبر داد و گفت: «احمد» سومین متهم پرونده بنیتا که پس از حادثه متواری شده بود امروز بازداشت شد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد: متهم هم‌اکنون به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده و تحقیقات از وی به خاطر حضور در صحنه سرقت خودرو و حضور در تحصیل اموال مسروقه در قیامدشت، در دادسرا در حال رسیدگی است.

به گزارش تسنیم، بنیتا دختر هشت ماه‌ای بود که 29 تیر ماه سال جاری توسط دو سارق ربوده و پیکر بی‌جان این دختربچه صبح روز چهارم مرداد ماه سال جاری داخل خودروی پراید در شهرستان پاکدشت کشف شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر بنتیا پنجم مرداد در آستان مقدس امام‌زادگان ابراهیم و اسماعیل (ع) در بخش کهریزک انجام شد و متهمان، 6 مرداد صحنه ربودن بنیتا را در منطقه مشیریه (محل وقوع ربودن بنیتا) بازسازی کردند.

در ادامه رسیدگی به پرونده، تحقیقات از متهمان در دادسرای امور جنایی تهران انجام شد و پس از 17 روز رسیدگی پرونده در مرحله دادسرا که مشتمل بر تشریفات احاله نیز بود، به سرانجام رسید و کیفرخواست متهمان صادر شد.

سرانجام روز گذشته  نخستین جلسه محاکمه پرونده بنیتا در دادگاه کیفری یک استان تهران به‌ریاست قاضی کشکولی برگزار شد و قرار است جلسه بعدی ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 22 شهریور ماه برگزار شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: