به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد :
شهرستان باشت با 22هزار نفر در90کیلومتری جنوب یاسوج قرار دارد.
خبردنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که این نهاد فعالیت سیاسی ندارد و وارد هیچ گونه دسته بندی سیاسی رایج نمی شود.

به گزارش"خبردنا" سید منصور موسوی در نشست با فرماندار شهرستان باشت ،گفت: وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گفته وی ،وارد بازی های سیاسی شدن ، بنیاد شهید را از وظیفه اصلی آن که ترویج فرهنگ ایثار و رسیدگی به امور و مشکلات ایثارگران است ،باز می دارد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارائه خدمت بیشتر و مناسب تر به مجموعه ایثارگران بویژه خانواده شهدا نیاز به همکاری دیگر سازمانها و دستگاه های دولتی دارد.

وی تصریح کرد که هدف اصلی از دیدار با خانواده شهدا تکریم و تجلیل از ایستادگی آنان است و در این زمینه همدلی و همراهی بخش های مختلف استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران ستودنی است.

موسوی ادامه داد برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان ، فرهنگ ایثار و شهادت بای در جامعه نهادینه شود تا از خودگذشتگی شهدا برای همیشه درذهن مردم جاوید بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت که تاریخ این استان سرشار از رشادت و از چان گذشتگی فرزندان آن برای پاسداری از مرزهای ایران اسلامی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار 882 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که سهم شهرستان باشت در این میان 91شهید بوده است.

شهرستان باشت با 22هزار نفر در90کیلومتری جنوب یاسوج قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: