به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۲۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
نظری:
نظری گفت: در این دولت با طرح تحول سلامت اقدامات بزرگی صورت گرفت که در هیچ دولتی این اقدام صورت نگرفت.
خبردنا: فرماندار بویراحمد گفت: علوم پزشکی در ارائه خدمات توجه بیشتری به شهرستان بویراحمد داشته باشد.

به گزارش"خبردنا"، محمد کاظم نظری در جشن روز بهورز ، با تقدیر از نقش بهورزان در حوزه سلامت اظهار کرد: جا داشت که امروز به دلیل حضور بهورزان که از راه‌های دور در این مراسم حضور یافته‌اند مسوولان سیاسی استان همانند روز پزشک حضور پیدا می‌کردند.

فرماندار شهرستان مرکز استان افزود: بهورزان چنان نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها و امراض دارند که دیگران در چرخه حوزه سلامت و مدیران  این نقش را نمی‌توانند برعهده گیرند.

این مسوول در ادامه به موفقیت دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و درمان اشاره کرد و گفت: در این دولت با طرح تحول سلامت اقدامات بزرگی صورت گرفت که در هیچ دولتی این اقدام صورت نگرفت.

وی به برخی از مشکلات در استان اشاره کرد و گفت: امروز خودکشی در شهرستان ما تبدیل به یک معضل شده است که بهورزان می‌توانند نقش مهمی در پیشگیری از این معضل بزرگ داشته باشند.

این مسوول در ادامه افزود: در جامعه نیاز به شادی بیشتری داریم تا اینکه بتوانیم جلوی افسردگی‌ها را بگیرند چرا که بخش عمده‌ای معضلات اجتماعی از جمله خودکشی‌ها مربوط به افسردگی‌هاست.

وی به یکی از مشکلات اساسی دیگر که مربوط به جراحی زیبایی است اشاره کرد و گفت: دلیل این کار عدم اعتماد به نفس افراد است که میانگین جراحی زیبایی در کشور ما از بسیاری کشورهای جهان بیشتر است.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه به گستردگی شهرستان بویراحمد و مشکلات این شهرستان و نیاز به توجه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: ۴۳ درصد جمعیت در این شهرستان است که باید در ارائه خدمات این شهرستان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: